نوشته های مرتبط: ترویج در بازاریابی چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.

از انتقاد‌های منفی به نفع برند خود استفاده کنید

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیه‌هایی از طرف مشتریان هستند و کمک می‌کنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.

هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسب‌و‌کار موفق

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر قیمت‌گذاری و شناسایی مشتری به‌درستی انجام نشود، استارت‌آپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایه‌گذاری، به این کار ساختن مدل کسب‌و‌کار می‌گویند.

چگونه برای آزادکاری آماده شویم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

این روزها آزادکاری، از محبوب‌ترین کارهایی است که به‌عنوان شغل دوم در نظر گرفته می‌شود. در این مطلب مراحل تبدیل شدن به یک آزادکار را بررسی می‌کنیم.

همایش بزرگ آینده بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰/ ۶ دقیقه

رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود.

اسنت‌وی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۰/ ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مدیریت رسانه‌ها و دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان کمک می‌کند.

هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن به‌منظور اطمینان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.

آیا شما هم به دنبال فالوئر در رسانه‌های اجتماعی هستید؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۰/ ۱۴ دقیقه

در این مطلب به ۱۰ روش اثبات شده برای جذب فالوئر در رسانه‌های اجتماعی می‌پردازیم.