نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیستویکم)
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
چرا خرید اینترنتی پوشاک در ایران، رونق چندانی ندارد؟
تنها ۵ درصد از مشتریان بازار پوشاک، به خرید اینترنتی محصولات این حوزه علاقهمند هستند؛ در این پرونده ویژه، به تحلیل این موضوع و بررسی دلایل آن میپردازیم.
نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت برگزار شد
نشست چاره اندیشی به مهمترین مسائل مربوط به توسعه نیافتگی اقتصاد کشور و چالشهای پیش رو در دو پنل تخصصی ، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و پنل دوم با موضوع نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی پرداخت.
طرز فکر کارآفرینان با افراد عادی چه تفاوتی دارد؟
کارآفرینان طرز فکر مخصوصی دارند که باعث تمایز آنها از افراد عادی و موفقیتشان در مسیر پرچالش کارآفرینی میشود.
نشست مشترک کارآفرینان بخش خصوصی ،مجلس و دولت
کارآفرینان بخش خصوصی ،نمایندگان تاثیرگذارمجلس و دولت برای چاره اندیشی مشکلات اقتصادی کشور، پنج شنبه همین هفته گردهم میآیند.
اگر یک کارآفرین پرمشغله هستید، این نکات را در ذهن داشته باشید
کارآفرینان برای اجرای ایدههای خود اشتیاق زیادی دارند؛ بنابراین گاهی مسئولیتهای زیاد و خستهکنندهای را همزمان بر عهده میگیرند؛ برای حفظ تعادل در شرایط پرفشار کارآفرینی، نکات بیانشده در این مطلب را بهخاطر بسپارید.
ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.