نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیست‌ویکم)

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.

چرا خرید اینترنتی پوشاک در ایران، رونق چندانی ندارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

تنها ۵ درصد از مشتریان بازار پوشاک، به خرید اینترنتی محصولات این حوزه علاقه‌مند هستند؛ در این پرونده ویژه، به تحلیل این موضوع و بررسی دلایل آن می‌پردازیم.

نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۱/ ۱۷ دقیقه

نشست چاره اندیشی به مهمترین مسائل مربوط به توسعه نیافتگی اقتصاد کشور و چالش­های پیش رو در دو پنل تخصصی ، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و پنل دوم با موضوع نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی پرداخت.

طرز فکر کارآفرینان با افراد عادی چه تفاوتی دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

کارآفرینان طرز فکر مخصوصی دارند که باعث تمایز آن‌ها از افراد عادی و موفقیتشان در مسیر پرچالش کارآفرینی می‌شود.

نشست مشترک کارآفرینان بخش خصوصی ،مجلس و دولت

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰/ ۳ دقیقه

کارآفرینان بخش خصوصی ،نمایندگان تاثیرگذارمجلس و دولت برای چاره اندیشی مشکلات اقتصادی کشور، پنج شنبه همین هفته گردهم می‌آیند.

اگر یک کارآفرین پرمشغله هستید، این نکات را در ذهن داشته باشید

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

کارآفرینان برای اجرای ایده‌های خود اشتیاق زیادی دارند؛ بنابراین گاهی مسئولیت‌های زیاد و خسته‌کننده‌ای را همزمان بر عهده می‌گیرند؛ برای حفظ تعادل در شرایط پرفشار کارآفرینی، نکات بیان‌شده در این مطلب را به‌خاطر بسپارید.

ابزار‌های دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.