نوشته های مرتبط: استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت هفتم)
مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
در حوزه کسبوکار، بازاریابی و تبلیغات از جمله عناصر کلیدی شرکتها پس از مشتری محسوب میشوند؛ بنابراین دانستن تفاوت میان آنها برای کارآفرینان، بسیار مهم است.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
مشتری راضی، اصلیترین منبع درآمد شماست
برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسبوکار شما کمک میکند.
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.
آسیبشناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسبوکار
آسیب شناسی سازمان کمک میکند تا شرایط فعلی سازمانها با معیارهای ایدهآل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.
داستان پنج کارآفرین بزرگ که بدون سرمایه به موفقیت رسیدند
شنیدن داستان موفقیت افرادی که هیچ سرمایهای برای شروع کسبوکارشان نداشتند، به ما امید میدهد که بر مشکلات کسبوکار خود غلبه کنیم.
پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.