نوشته های مرتبط: راه‌اندازی استارت‌آپ‌، انگیزه بازگشت نخبگان

نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک متخصص کسب‌وکار واقعی را تشخیص دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

در هیچ برهه‌ زمانی مانند امروز متخصص کسب‌و‌کار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسب‌و‌کار به میان می‌آید، همه‌ افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر می‌کنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسب‌وکار واقعی، مهم و ضروری است.

تکنولوژی‌، فوتبالیست‌ها را تحت نظر می‌گیرد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

فناوری سیستم نظارتی شرکت مدیاپرو، شامل هفت دوربین نصب‌شده در محل تمرینات بازیکنان فوتبال است که می‌تواند عملکرد آن‌ها را تحت نظر گرفته و باعث ارزیابی دقیق‌تر فوتبالیست‌ها شود.

آشنایی با مفاهیم برند‌سازی مجدد و زنجیره‌ای

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.

کمک به کسب‌وکارهای نوپا با سرمایه‌گذاری خطرپذیر

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰/ ۶ دقیقه

رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به نقش دولت به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر در کسب و کارهای نوپا اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات با تغییر به یک سازمان توسعه‌ای می‌تواند در بعضی از سرمایه‌گذاری‌ها وارد شده و طبق قانون بعد از سه سال خارج شود.

ایستادگی در برابر فناوری منطقی نیست

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹/ ۹ دقیقه

آذری جهرمی: با ایستادگی در برابری فناوری نمی توانیم سهمی برای خود دریافت کنیم و باید شیوه نامه برخورد با آن را داشته باشیم.