نوشته های مرتبط: به گذشته فکر نکنید، از آینده نترسید
استارت آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت سوم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نشانههایی که به شما میگویند باید از استارتآپ خود دست بکشید
بررسی دلایل شکست کسبوکار، به کارآفرینان کمک میکند راههای پیشروی خود را بشناسند و با آگاهی و تدبیر بیشتری به قدمهای بعدی خود فکر کنند.
کاریکاتور:ماجراهای یک اتحادیه!
اختصاصی نوپانا: کارتون ماجراهای یک اتحادیه؛ کاری از «محمد کارگر»
جلودار؛ پیش نمایشی از سفر شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که اطلاعات اماکن گردشگری را در اختیار شما قرار میدهد و تورهای فعال در این حوزه را معرفی میکند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت پایانی)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
خدمات؛ وزنه اصلی توسعه اقتصادی
عباس آرگون: «از آنجا که كسبوكارهای نوپا، غالبا حول محور تکنولوژی شکل گرفتهاند، از پتانسيل رشد بالایی نیز برخوردارند و با هدف ارزشآفرينى و فرصتسازی در اقتصاد کشور فعالیت میکنند.»
نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
گاهی استارتآپها شناخت خوب و کاملی از مشتریهای خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.