نوشته های مرتبط: روابط عمومی؛ ویترین برند شماست
آیا بخش روابط عمومی در سازمانها و نهادهای ایران، استقلال کافی دارد؟
پیدایش بخش روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی یکی از ارزشمند ترین فعالیت های صورت گرفته توسط مدیران و مسئولان می باشد. به جهت سطح فرهنگ موجود در جوامع مختلف، برای سوق دادن افکار عمومی و تلاش در رفع ابهامات موجود در اذهان مردم، اطلاع رسانی بهترین راهکار است.
چه نوع محتوایی برای انتشار در لینکدین مناسب است؟
شاید برای بسیاری از ما لینکدین مانند یک سایت کاریابی به نظر برسد و یا یک شبکه اجتماعی که وقت خود را در آن سپری کنیم. اما در حقیقت میتواند بسیار مهم و مؤثرتر از این دو باشد.
دسترسی کاربران ایرانی به شبکههای مجازی از جمله توییتر ضامن امنیت ملی است
دشمنان کشور از عدم دسترسی ایرانیان به این شبکه سوءاستفاده میکنند
تلگرام چگونه به مادر سوپراپهای کاربران ایرانی تبدیل شد؟
تلگرام ذاتا یک سوپراپ نیست، اما در ایران نقش یک سوپراپ را بازی میکند. این اپلیکیشن به بازار سیداسماعیلی تبدیل شده که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد میتوان یافت. چطور شد که تلگرام به مادر سوپراپهای کاربران ایرانی تبدیل شد؟
ثبت نشدن آدرس بعضی سایتهای ایرانی در پروفایل اینستاگرام
ثبت نشدن آدرس وبسایتهای کاربردی ایرانی در پروفایل اینستاگرام، از تازهترین مشکلات شبکه اجتماعی محبوب برای کاربران ایرانی است.
ادغام واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک
فیسبوک میخواهد با ترکیب فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ یک پلتفرم پیامرسان جدید و یکپارچه ایجاد کند. کاربران این اپلیکیشنهای متعلق به فیسبوک قادر به دادن پیام به یکدیگر خواهند بود ولو فقط یکی از آنها را نصب کرده باشند.
چرا روابط عمومی برای موفقیت کسبوکارهای کوچک الزامی است؟
هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکتها و مخصوصا شرکتهای کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده محتوای حرفهای، شانس دیده شدن خود را در رسانهها افزایش دهید.
سئوی بهتر، درآمد بیشتر!
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.