نوشته های مرتبط: مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را بهدست آوریم؟
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
چرا مردان و زنان در محیط کار متفاوتاند؟
در تمامی محیطهای کاری بین مردان و زنان تفاوتهایی وجود دارد. آیا متفاوت بودن رفتار دلیل بروز این تفاوت است یا دلایل دیگری باعث آن شده است؟
چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسبوکار هستند؛ اما باید بهصورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.
نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
از علتهای بیانگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیطهایی میپردازیم.
۱۰ تجربه شغلی که قبل از ۳۰ سالگی باید تجربه کنید
بسیاری از فارغالتحصیلان دانشگاه بهدنبال پیشرفت بسیار سریع در کار هستند. اگر سن شما کمتر از ۳۰ سال است، به تجارب شغلی مهمتری قبل از رسیدن به پیشرفت نیاز دارید.
سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
اختراع یا تولید یک محصول، راحتترین قسمت راهاندازی کسبوکار است. سختی کار زمانی آغاز میشود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.
فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
مسئولیتپذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا میکند. مسئولیتپذیری باعث ایجاد تعهد میشود و تعهد، موفقیت ایجاد میکند.