نوشته های مرتبط: کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
برترین کارمندان دنیا چه عادتهایی دارند؟
کارمندان برتر هر کسبوکار، برای رسیدن به موفقیت، رفتارها و عادات تقریبا مشترکی را دنبال میکنند.
بسیاری از فارغالتحصیلان نمیتوانند در جایگاه شغلی مناسب خود قرار بگیرند
بهنوش سلیمبهرامی: «توجه به مقوله ایجاد شغل از مهمترین اقدامات دوره حاضر شمرده میشود.»
برای کارمندان، یک مدیر تمامعیار باشید
بهعنوان یک مدیر، در پی برقراری رابطه مناسب با کارمندانتان باشید تا آنها نیز با انگیزهتر کار کنند.