نوشته های مرتبط: کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

چگونه مدیر خوبی برای کارمندان باهوش خود باشیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

مدیریت کارمندان باهوش می‌تواند بسیار سخت باشد؛ اما با چند راهکار هوشمندانه می‌توانید وجود آ‌ن‌ها را به یک فرصت طلایی برای سازمان خود تبدیل کنید.

راز موفقیت استارت‌آپ‌هایی که ماندگار می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

درصد زیادی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند و تنها درصد کمی از آن‌ها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آن‌ها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.

فرهنگ مسئولیت‌پذیری، سازمان شما را یکه‌تاز میدان می‌کند

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۲ دقیقه

مسئولیت‌پذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا می‌کند. مسئولیت‌پذیری باعث ایجاد تعهد می‌شود و تعهد، موفقیت ایجاد می‌کند.

چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اشتباه کردن و شکست خوردن در کسب‌و‌کار می‌تواند بسیار ناراحت‌کننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن می‌گیرند!

اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ویژگی‌هایی که از شما یک راهبر توانمند می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در راهبری کسب‌وکار، مستلزم ویژگی‌های خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر می‌شوند.