نوشته های مرتبط: استارتآپویکند علم تهران؛ فرصتی برای تبدیل ایده به کسبوکار
چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟
کسبوکارهای سنتی که برای ادامه حیات مجبور هستند سود بیشتری از مشتریان دریافت کنند، نمیتوانند با استارتآپهای بزرگ رقابت کنند و از صحنه رقابت حذف میشوند.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
سرمایهگذاری ۲۰۰ میلیوندلاری علیبابا در استارتآپ هندی فعال در حوزه تجارت الکترونیک
علیبابا، غول چینی دنیای تجارت الکترونیک، قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار در استارتآپ «بیگبسکت»، سوپرمارکت آنلاین هندی، در ازای دریافت ۲۵ درصد از سهام این شرکت سرمایهگذاری کند.
ارادههایی که به کمک ایدههای نو، جهان را متحول کردند
طرح یک ایده موفق تنها اولین مرحله از مسیر کارآفرینی استارتآپی است. آنچه میتواند واقعا شما را موفق کند، اراده و پشتکار شما است.
دیجیکالا اولین یونیکورن ایرانی میشود
پیشبینی میشود با توجه به توسعه زیرساختها و روند پیش رو، امسال ارزش دیجیکالا از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
از سیستم هوشمند مدیریت مدارس تا فروشگاه آنلاین لنز و عینک
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.