نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارت‌آپی ایران و انتظارات پیش رو

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

اکوسیستم استارت‌آپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارت‌آپ‌های ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

امروزه وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها به میان ‌می‌آید، خودروسازان عضو ثابت این سرمایه‌گذاری هستند.

هر کارآفرین، به اندازه سه کارمند کار می‌کند!

۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

کارآفرینان تاثیر فوق‌العاده زیادی روی جامعه دارند. این افراد به اندازه‌ سه کارمند کار می‌کنند و زندگی بسیاری از افراد از جمله کارمندانشان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

حجم سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها کافی نیست

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

مسعود گل‌شیرازی: «حجم سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها بسیار کم است و لازم است سرمایه‌ها بیشتر به سمت صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بروند.»

چگونه به یک ایده استارت‌آپی موفق برسیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۲۷ دقیقه

سرمایه‌گذارها معمولا به‌دنبال کارآفرین‌هایی می‌گردند که نسبت به ایده‌هایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه می‌توان به‌ ایده‌ای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟

تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.