نوشته های مرتبط: کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
چگونه برای مطالب خود، تیتر جذاب انتخاب کنیم؟
امروزه انتخاب تیتر جذاب برای مطلب، از خود محتوای مطلب مهمتر شده است. در این مطلب به راهکارهایی برای انتخاب تیترهای جذاب میپردازیم.
خطر جدی زلزله در کمین بخش مهمی از کارآفرینان، استارتآپها و شرکتهای دانشبنیان
پارک فناوری پردیس، کانون فعالیت بسیاری از کارآفرینان استارتآپی و شرکتهای دانشبنیان، در ۱۰ کیلومتری محل تلاقی ۲ گسل فعال واقع شده است و در صورت وقوع زمینلرزه،احتمال آسیبهای بسیار جدی در آن زیاد است.
با دیدن این نشانهها، احتمال اخراج شدن خود را جدی بگیرید
در این مطلب شما را با نشانههایی آشنا میکنیم که نشان از نارضایتی مدیرتان و احتمال اخراج شدن شما دارند.
با کمترین هزینه، میزان فروش استارتآپ خود را افزایش دهید
چالش اصلی استارتآپها پس از راهاندازی، فروش موفقیتآمیز است. در این مطلب، به شرح پنج روش مطمئن برای افزایش فروش با کمترین هزینه میپردازیم.
استراتژیهایی که کسبوکار شما را در بازار رقابت پیروز میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید
بازاریابی انگیزشی، فعالیتهای کسبوکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزهای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد میکند، پیوند میزند.
عدم حمایت کافی از ویسیها، چالش اصلی سرمایهگذاری در استارتآپها
سلمان خدادادی: «چالش اصلی فرهنگسازی و نبود فرهنگ سرمایهگذاری در طرحها و پروژههای فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.»
پویایی سیستم چیست و چه کمکی به کسبوکار شما میکند؟
پویایی سیستم در سازمانهایی استفاده میشود که با تصمیمگیریهای پیچیده و مهم مواجهاند و بهدنبال بینش یکپارچهای از مشکلات اساسی هستند.