نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
۱۷ نکتهای که در مورد خلاقیت نمیدانید!
حتما شما هم درباره خلاقیت چیزهایی شنیدهاید. همه ما برای این واژه تعاریفی داریم؛ اما واقعیت این است که آنچه بهعنوان تعریف خلاقیت میشناسیم، دقیق نیست.
مبلمانی که در هر فضایی، جای میگیرند
کمپانی «اکسپند فرنیچر»، مبلمانی خلاقانه تولید کرده است که متناسب با فضای موجود، اندازه آنها قابل تغییر است.
هر کارآفرین، به اندازه سه کارمند کار میکند!
کارآفرینان تاثیر فوقالعاده زیادی روی جامعه دارند. این افراد به اندازه سه کارمند کار میکنند و زندگی بسیاری از افراد از جمله کارمندانشان را تحت تاثیر قرار میدهند.
از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از دوره طلایی کارآفرینی، عقب نمانید
عصر طلایی کارآفرینی در تاریخ بشر هماکنون آغاز شده است و ما نباید از ظرفیت بالقوه این دوره و فرصتهای پیش رویمان غافل شویم.
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.