نوشته های مرتبط: چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
میلیونر خود ساخته شوید
راز موفقیت سرمایهدار آمریکایی «مارک کیوبن» چیست؟
چرا کارآفرینان باید همه چیز و همه کس را مورد سوال قرار دهند
شایرین ییتس، مؤسس و مدیرعامل شرکت نیما (Nima)، معتقد است استارتآپ شما زمانی به موفقیت میرسد که تا درک تمام نکات، از سوال پرسیدن دست نکشید.
کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟
بازاریابها باید بتوانند روابط خوبی با دیگران بر قرار کنند؛ این بخش مهمی از کار آنها است.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت چهاردهم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
در انتخاب شرکتهای خدماتی عجله نکنید
بسیاری از شرکتها برای رسیدن به اهدافشان از خدمات سایر شرکتها بهرهمند میشوند. اما انجام یک سری اشتباهات رایج ممکن است به ضرر برند آنها تمام شود.
ترسهایی که مانع از شکوفایی کارآفرین درون شما میشوند
شناختن ترس نخستین گام برای روبهرو شدن با آن است.
روشهای جذب حداکثری مشتری در استارتآپ
تجربه ثابت کرده که کلید کسب رضایت مشتریان فقط از طریق سنجش آنچه در شرکت میگذرد نیست، بلکه حتما باید به عقاید و بازخوردهای دریافت شده از مشتریان نیز توجه داشت.
نشانههایی که به شما میگویند باید از استارتآپ خود دست بکشید
بررسی دلایل شکست کسبوکار، به کارآفرینان کمک میکند راههای پیشروی خود را بشناسند و با آگاهی و تدبیر بیشتری به قدمهای بعدی خود فکر کنند.