نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
۳ مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند
بیشتر جوان های در حال تحصیل در دانشکده های مختلف تمام روزشان را به تهیه کاغذهای کنفرانس یا مطالعه درس های امتحانی شان اختصاص می دهند. با این حال برایان مک آلیستر دوران دانشگاهش را به طور متفاوتی سپری کرد. وی این دوران را با ساخت کلاه های بینی(Beanie) با همکلاسی اش به پایان رساند.
سومین رویداد «پیش شتابدهی» در کرمانشاه برگزار میشود
مدیر شتابدهنده کارآفرینی تیک بیان از برگزاری سومین رویداد «پیش شتابدهی» در سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از روز ۱۶ تیرماه جاری خبر داد.
تبدیل کارمندان شرکت به افرادی شایسته رهبری
تلاش برای پرورش کارمندان فعلی به افرادی شایستهی رهبری بسیار مهم است زیرا هر کسبوکاری به وجود نمایندهای از طرف رهبر شرکت نیاز دارد.
۱۰ ایده برای راهاندازی کسبوکار در زمان جام جهانی ۲۰۱۸
جام جهانی فوتبال در حال شروع شدن است و این یک فرصت خوب برای کارآفرینان هوشمند است کسبوکار خود را توسعه داده یا راهاندازی کنند.
از یک محصول شکست خورده چه درسهای میتوان گرفت
برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه میکنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.
آینده صنعت پرداخت در دست فینتکهاست
مدیرعامل گروه فنآوا با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارتآپهای ایرانی پیشنهاد کرد شرایط برای حضور بسیاری از این استارتآپها در نمایشگاههای خارجی فراهم شود و در واقع فیناستارز را در این فضاها نیز توسعه دهیم.
باورهای اشتباه در مورد کارآفرینی
باورهای اشتباه زیادی در مورد کارآفرینی میان مردم جا افتاده است که با آگاهی داشتن و کسب آمادگی میتوان آنها را به بهترین نحو مدیریت کرد.