نوشته های مرتبط: حمایت نوپانا از پویش «نه به مواد محترقه»
رشد چشمگیر استارتآپها و رونق کسبوکار دانشبنیان در کشور
علیرضا دلیری: دنیا ایرانیها را صاحب فکر و اندیشه میداند؛ لذا میتوانیم هم جایگاه کشور را در جهان ارتقا دهیم و هم در حوزه علم و اقتصاد در دنیا تاثیرگذار باشیم.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
ستون فعالیت استارتآپها، سرمایهگذاری خطرپذیر است
سید ابوالحسن فیروزآبادی: یکی از اضلاع بسیار مهم و موثر زیستبوم استارتآپها، سرمایه و وجود نهادهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.
فناوریهایی که الگوی مصرف انرژی را متحول میکنند
فناوریهایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آیندهای نزدیک، این چشماندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل میشوند.
از انگشتری که حرف میزند تا کیف پولهای مجازی
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
رسانه ملی، حامی ویژه دانشبنیانها
پرویز کرمی: فرهنگسازی اقتصاد دانشبنیان، ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از تولید و کالای ایرانساخت، با همکاری و اقدامات ویژه رسانه ملی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حال انجام است.
محدود کردن فضای کسبوکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم میکند
مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسبوکار سختتر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینهها پیدا میکنند.