نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
بازاریابی با خاطرات جمعی
روشهای تبلیغاتی شرکت شکلاتسازی کدبری با تکیه بر خاطره نسلهای مختلف کارآمد بوده است.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید
دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقعبینانه به بازار، هیچ کسبوکاری به نتیجه نمیرسد.
بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارتآپی
برای ورود بنگاههای اقتصادی به بازار SME، سادهترین شرایط در نظر گرفته شده است.
باارزشترین استارتآپ آسیا
ارزش استارتآپ «دیدی چاکسینگ» ،که رقیب اصلی اوبر محسوب میشود، اینک به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده است
تقویت استارتآپها در بازار سهام
عراقچی: در حوزه معاملات، اطلاعرسانی و تحلیل بسترها در حال آمادهسازی است تا شرکتهای استارتآپی رشد کنند و در قالب عرضه اولیه سهام وارد بازار شوند.
اصول اولیه سرمایهگذاری خارجی
سرمایهگذاری خارجی همچون هر فعالیتی به نگاه و بسترهای ضروری خود نیاز دارد.
چالشهای پیش روی کسبوکارهای جدید
ارائه دادن یک محصول و به موفقیت رساندن آن، کار آسانی نیست و برای اینکه مورد استقبال مشتری قرار بگیرد، باید تمام مسائل مربوط به آن بهدرستی بررسی و برنامهریزی شوند.