نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

بازاریابی با خاطرات جمعی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

روش‌های تبلیغاتی شرکت شکلات‌سازی کدبری با تکیه بر خاطره‌ نسل‌های مختلف کارآمد بوده است.

چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

شرکت‌های موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر داده‌اند.

با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقع‌بینانه به بازار، هیچ کسب‌وکاری به نتیجه نمی‌رسد.

بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

برای ورود بنگاه‌های اقتصادی به بازار SME، ساده‌ترین شرایط در نظر گرفته شده است.

باارزش‌ترین استارت‌آپ آسیا

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

ارزش استارت‌آپ «دیدی چاکسینگ» ،که رقیب اصلی اوبر محسوب می‌شود، اینک به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده است

تقویت استارت‌آپ‌ها در بازار سهام

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

عراقچی: در حوزه معاملات، اطلاع‌رسانی و تحلیل بسترها در حال آماده‌سازی است تا شرکت‌های استارت‌آپی رشد کنند و در قالب عرضه اولیه سهام وارد بازار شوند.

اصول اولیه سرمایه‌گذاری خارجی

۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

سرمایه‌گذاری خارجی همچون هر فعالیتی به نگاه و بسترهای ضروری خود نیاز دارد.

چالش‌های پیش روی کسب‌وکارهای جدید

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

ارائه دادن یک محصول و به موفقیت رساندن آن، کار آسانی نیست و برای اینکه مورد استقبال مشتری قرار بگیرد، باید تمام مسائل مربوط به آن به‌درستی بررسی و برنامه‌ریزی شوند.