نوشته های مرتبط: فراخوان نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» تمدید شد
هنر راه اندازی کسب و کار
کتاب هنر تاسیس استارتآپ 16 هشدار جدی به سرمایهگذاران استارتآپها میدهد تا کسب و کارشان رونق یابد.
سفرمارکت و خدمات جدید آن در گردشگری
مدتی است برند جدیدی در عرصه گردشگری با نام سفر مارکت با هدف کمک به اقتصاد گردشگری و خریداران وارد بازار شده است. در این مقاله بیشتر به هویت این برند جدید و رسالت آن میپردازیم.
سرمایهگذاری ۳ میلیارد تومانی گروه فیروزه در استارتاپ داستان من
با توجه به نیازها و ظرفیتهای بالای بازار محصولات مربوط به والدین-کودکان و تعداد اندک فعالین این حوزه، تیم سرمایهگذاریهای جسورانه گروه فیروزه همواره به دنبال فرصتهای مناسب سرمایهگذاری در این حیطه بوده است.
سالن مخصوص استارتآپها در “چهارمین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر”
در نمایشگاه امسال سالنی برای استارتآپها، شرکتهای دانشبنیان و شتابدهندهها اختصاص یافته است.
بزرگترین تصورات غلط درباره رهبری تیم کسبوکار
در سراسر دنیا تعاریف متعددی از مفهوم رهبری تیم وجود دارد؛ اما تنها تعداد کمی از آنها که معنی جهتگیری هویت فردی را دارند، صحیح هستند.
تبدیل نقاشی کودکان بیمار ۳۸ کشور به عروسک توسط استارتآپ ایرانی
تفاهمنامه همکاری «استارتآپ نقاشیم» با «پنجمین جشنواره بینالمللی نقاشی برای کودکان بیمار» پنجشنبه ۱۷ مرداد در مرکز طبی کودکان به امضا رسید.
ظرفیت استارتآپها و جذابیتهای سرمایهگذاری در حوزه کودک بررسی میشود
ظرفیت استارتآپها و جذابیتهای سرمایهگذاری در حوزه کودک، ۲۹ و ۳۰ تیرماه در بیستوپنجمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ بررسی میشود.