نوشته های مرتبط: آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
باارزشترین برند کشورها در سال ۲۰۱۷
در این اینفوگرافیک، با باارزشترین برندهای دنیا و کشور آنها آشنا میشوید.
فناوری مبتنی بر اسکایپ، به افراد ناشنوا کمک میکند
شرکت ژاپنی شورکو قصد دارد با ارائه سرویسهای تفسیری مبتنی بر اسکایپ، به افراد دارای اختلال شنوایی کمک کند.
بایدها و نبایدهای سفر به دور دنیا
این اینفوگرافیک به شما کمک میکند تا بتوانید کارهای خود در سفرهای مختلف را بهتر تحلیل کنید و درک بهتری از پیامد آنها داشته باشید.
چگونه یک بازاریاب اجتماعی حرفهای باشیم؟
چگونه بر چالشهای بازاریابی در دنیای رسانههای اجتماعی غلبه کنیم؟
بهترین استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین
در این اینفوگرافیک به هفت گام اساسی برای پیدا کردن شغل مناسب در لینکدین و بهترین استفاده از قابلیتهای آن میپردازیم.