نوشته های مرتبط: باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
ایدههای برتر کسبوکارهای فضاپایه حمایت میشوند
سازمان فضایی ایران با انتشار فراخوانی اعلام کرد که از ایدههای برتر در حوزه کسبوکارهای فضاپایه حمایت میکند. این فراخوان برای برگزاری رویداد شناسایی و توانمندسازی کسبوکارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی ایران اعلام شد.
تلاش برای رفع موانع بیمهای و مالیاتی استارتآپها
استارتآپها و كسبوكارهاي اينترنتي براي تبديل شدن به كسبوكار و موفقيت، با مشكلات عديدهاي در مسير روبهرو میشوند، به طوري كه نرخ تبديل آنها به پروژههاي بزرگ كسبوكاري در ايران عددي در حدود ۲ درصد است.
سازمان مالیاتی ماهیت استارتآپها را قبول ندارد
دبیر اتحادیه کسبوکارهای مجازی با بیان اینکه گفتار درمانی دردی از کسبوکارهای نوپا دوا نمیکند، گفت: بهرغم وعدههای دولت، سازمان امور مالیاتی ماهیت کسبوکارهای نوپا را قبول ندارد.
شتابدهنده تک به دنبال تیمهای استارتآپی
شتابدهنده تک از تیمهای استارتآپی حوزه آموزش، تبلیغات، تولید محتوا، گردشگری و سبک زندگی که نمونه اولیهای از محصول یا خدمت نوآورانه خود را تولید کردهاند، دعوت میکند.
افزایش شتابدهندههای زیستفناوری در سال ۹۷
دبیر ستاد توسعه زیستفناوری از افزایش تعداد شتابدهندههای زیستفناوری در سال جاری خبر داد.
انتشار فراخوان «جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت»
نخستین جشنواره ملی رسانههای دیجیتال سلامت مهرماه ۱۳۹۷ توسط موسسه آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.
چرا کسبوکارهای اینترنتی در ایران پا نمیگیرند؟
بیش از یک دهه است که ساختار اقتصاد کشورهای صنعتی از اقتصاد کارخانه ای به اقتصاد دانشبنیان تغییر کرده است، تغییری که سبب شده تا بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی کشورها از طریق کسبوکارهای اینترنتی تامین شود.