نوشته های مرتبط: جانسختی کارآفرینان، مجوز سختگیری و بیبرنامگی نیست!
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
۴۸محصول جدید دانشبنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه میشود
دبیر ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: در چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان در این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.
فناوری و نوآوریهای دانشگاهی در خدمت حل مشکلات شهری
دبیر ستاد توسعه فرهنگسازی اقتصاد دانشبنیان معاونت علمی و فناوری گفت: پیرو تفاهم نامه مشترک میان شهرداری تهران و معاونت علمی با حمایت شهرداری تهران از توسعه زیستبوم کارآفرینی و نوآوری در پایتخت، فناوری ها و نوآوری های دانشگاهی در خدمت توسعه ارزش آفرینی، ایجاد اشتغال و حل مشکلات شهری قرار می گیرد
امکان معرفی داوطلبان آزمون استخدامی خصوصی به شرکتهای خارجی
دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی از اشتغالزایی ۶ هزار نفر با آزمون استخدامی ۹۶ خبر داد.
دانش ثروت کشورها را دگرگون میکند
بر هیچکس پوشیده نیست که امروز دانش مهمترین و ارزشمندترین و بهصرفهترین متاعی است که میتواند وضع و حال اقتصادی - سیاسی کشورها را دگرگون سازد. حتی یک پله از این بالاتر،امروز دانش نهفقط سرمایهای است که به کار اقتصاد میآید بلکه خود نوعی و سطحی از «اقتصاد» است.
بیتوجهی دولت به مالکیت معنوی مانع رشد صنعت نرمافزار در ایران
در حالی که رییس جمهوری و دیگر مقامات دولتی به ضرورت تقویت صادرات شرکت های دانش بنیان در شرایط تحریمی تاکید دارند، برخی تولیدکننده های محصولات نرم افزاری معتقدند در ایران بی توجهی به مالکیت معنوی و ارزش دانش تولید نرم افزارها مانع رشد این بخش شده در شرایطی که ایران تولیدات نرم افزاری در کلاس جهانی دارد.