نوشته های مرتبط: توزیع عادلانه شتابدهندههای زیستفناوری در کشور
برنامهریزی معاونت علمی برای توسعه فناوری فضایی
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در بخش توسعه فناوری فضایی برای انعقاد قراردادهای جدید برنامهریزی داریم.
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
۴۸محصول جدید دانشبنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه میشود
دبیر ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: در چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان در این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.
سیاستهای حمایتی در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اعلام شد
در راستاي حمايت از استارتاپها و شركتهاي دانشبنيان؛ سیاستهای حمایتی از سوی ستاد توسعه فناوري اطلاعات،ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمی، در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اعلام شد.
پرداخت ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به استارتآپها از سوی بانکها
معاون توسعه مدیریت و سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از پرداخت 3500 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های استارتاپی طی شش ماهه ابتدایی سال 1397 خبر داد.
فناوری و نوآوریهای دانشگاهی در خدمت حل مشکلات شهری
دبیر ستاد توسعه فرهنگسازی اقتصاد دانشبنیان معاونت علمی و فناوری گفت: پیرو تفاهم نامه مشترک میان شهرداری تهران و معاونت علمی با حمایت شهرداری تهران از توسعه زیستبوم کارآفرینی و نوآوری در پایتخت، فناوری ها و نوآوری های دانشگاهی در خدمت توسعه ارزش آفرینی، ایجاد اشتغال و حل مشکلات شهری قرار می گیرد