نوشته های مرتبط: بررسی یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی
هوش مصنوعی، حوزه بهداشت و درمان را متحول خواهد کرد
در این مطلب، همبنیانگذار یکی از مطرحترین شرکتهای فناوری داروسازی جهان، در مصاحبهای توضیح میدهد که تکنولوژی، چگونه بهزودی صنعت مراقبتهای درمانی را متحول میکند.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.
گجتی برای شارژ بیسیم تلفن همراه شما
شارژرهای بیسیم مدت زیادی نیست که وارد بازار شدهاند؛ با این حال آنها هنوز قابلیت حمل بالایی ندارند. استارتآپ ولت با معرفی پاوربانک بیسیم خود این مشکل را حل کرده است.
این محافظ صفحه هوشمند، کار با گوشیهای بزرگ را بسیار آسانتر میکند
یکی از معایب تلفنهای همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، در دسترس نبودن تمام نقاط صفحه نمایش است. محصول استارتآپ «نامبیز» این مشکل را حل کرده است.
نگاهی بر پیامرسانی، معیارهای بازاریابی و بیانیه ماموریت برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نقش رسانه در برندینگ کسبوکار چیست؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.