نوشته های مرتبط: جذب سرمایه به روش صنایع کوچک
بهترین شهرهای آسیایی برای کارآفرینی
هنگامی که نام کارآفرینی می آید ناخودآگاه نام "سیلیکن ولی" که زادگاه شرکت هایی چون اپل و فیس بوک است، به ذهن انسان خطور می کند اما اوضاع در حال تغییر است و شرق آسیا مهد جدید کارآفرینی خواهد بود.
چگونه سافت بانک به بزرگترین سرمایهگذار فناوری دنیا تبدیل شد
سافتبانک، از جمله نامهای مطرح در عرصهی فناوری بهشمار میرود که اخبار همکاری آن با دیگر شرکتهای این حوزه، از چندی پیش تیتر اول رسانهها است.
کارگاه آموزشی اصول قراردادهای سرمایهگذاری در کسبوکارهای نوپا
کارگاه آموزشی اصول قراردادهای سرمایهگذاری در کسبوکارهای نوپا توسط نوآفرینان در تاریخ ۳۱ فروردین از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه محمد یونسی، مشاور حقوقی شتابدهنده فارابی برگزار میشود.
ایجاد یک میلیون و ۳۳هزار شغل توسط دولت چگونه؟
دولت در نظر دارد تا برای سال ۱۳۹۷ یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی ایجاد کند که عمده این اشتغالزایی از طریق سرمایهگذاری در طرحهای تولیدی و عمرانی خواهد بود.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
جذب سرمایه ۲.۱ میلیارد دلاری استارتآپهای دوبی
استارتآپهای پارک فناوری اطلاعات دوبی با عنوان «شهر اینترنتی دوبی» (DIC)، از زمان رونمایی آن مجموعا حدود ۲.۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کردهاند. این رقم نشان میدهد که دوبی یکی از پیشگامان اصلی فناوریها و کسبوکارهای نوین در منطقه است.
آشنایی با سه عنصر تاثیرگذار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر بازاریابی هدفمند و لحن برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.