حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد یکپارچه شد
۸

حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد یکپارچه شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۴ | ۲ دقیقه

از این پس کاربران تپسل و مدیااد از یک حساب کاربری مشترک برای دریافت خدمات تبلیغات دیجیتال استفاده می‌کنند.

نوپانا: طبق نظرسنجی‌ها و تحلیل‌ها، هلدینگ پگاه داده کاوان شریف متوجه شد که غالب متقاضیان این دو پلتفرم (از جمله تبلیغ‌دهنده‌ها و ناشران) نیاز به مدیریت حساب‌های تبلیغات دیجیتال خود به صورت یکجا و یکپارچه دارند. برهمین اساس تصمیم بر یکپارچه‌سازی حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد گرفته شد.

در آینده‌ای نزدیک، دسترسی به تمام سرویس‌های جدید تپسل به صورت یکجا و یکپارچه در همین زیرساخت ارائه خواهد شد. امید است خدمات آماده‌سازی شده، گامی هرچند کوچک، ولی موثر و پرقدرت در راستای رشد کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها در روزگار سخت و پرچالش کنونی بردارد.

 

از مزیت‌های یکپارچه‌سازی حساب‌های کاربری تپسل و مدیااد میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به داشبوردهای مدیااد و تپسل با یک حساب کاربری
  • دسترسی به سرویس‌های جدید تپسل از طریق همین حساب
  • یکپارچه شدن کیف پول حساب‌های کاربری
  • امکان افزایش اعتبار برای کمپین‌های مختلف در یک کیف پول
  • مدیریت آسان‌تر بودجه کمپین‌های تبلیغاتی در تپسل و مدیااد
  • مشاهده تمام گزارشات مالی به صورت یکپارچه
برچسب‌ها: تبلیغاتتبلیغات دیجیتالمدیاادتپسل
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.