سمینار رایگان روابط عمومی استارتآپها توسط شتابدهنده دیموند و حمایت رسانهای نوپانا در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تهران برگزار میشود.
نوپانا: صاحبان کسبوکار و به ویژه استارتآپها همیشه با این مشکل مواجه بودند که چرا کسبوکارشان نسبت به رقبا ناشناختهتر است و معمولا اولین راهی که به ذهنشان میرسد، صرف هزینههای تبلیغاتی است.
اما اگر این مدیران فعالیت کسب و کارهای موفق را رصد کنند، به نقش پررنگتر روابط عمومی در موفقیت آنها پیخواهند برد.
اگر بخش روابط عمومی هر کسبوکاری به شکل صحیح تقویت شود، علاوه بر تامین منافع مالی، به برندینگ و ماندگاری کسبوکار نیز منجر خواهد شد.
در سمینار روابط عمومی برای استارتاپها به نقش مهم روابط عمومی در برندسازی و توسعه کسبوکار پرداخته شده و اهمیت طراحی یک برنامه اجرایی قدرتمند برای بخش روابط عمومی در کسبوکارها شرح داده خواهد شد.
همچنین در این سمینار درباره نقش دو ابزار تولید محتوا و رسانه به عنوان بازوهای محرک روابط عمومی در کسب و کارهای نوپا پرداخته خواهد شد.
ثبتنام این سمینار از طریق سایت ایوند انجام شده و علاقهمندان میتوانند با شرکت در این سمینار با این بخش مهم که کمتر مورد توجه کسبوکارها قرار میگیرد، بیشتر آشنا شوند.