در داستان موفقیت، به دیدگاه فعالان استارتآپی ایرانی در زمینه موفقیت کسبوکارهای نوپا میپردازیم.
نوپانا*: برای یک استارتآپ، موفقیت به معنای این است که محصولش در سراسر کشور استفاده شود. برای ما این شاخص موفقیت است. هر استارتآپی یک شاخص موفقیت دارد و در راستای رسیدن به اهداف خود تلاش میکند.
همچنین برای موفقیت باید مشتری را راضی نگه داشت. در قدیم میگفتند اگر یک مشتری ناراضی باشد تبلیغات سوء او به ۳ تا ۷ نفر دیگر میرسد. امروزه به خاطر وجود شبکههای اجتماعی، این میزان خیلی بیشتر است. خدمات به مشتریان برای ما همیشه مهم بوده است. ما پلتفرم چند وجهیای داریم که این مهم را موجب میشود.
*از زبان مجتبی صالحیان، مدیرعامل استارتآپ داناد