یک استارت‌آپ موفق، مشتریانش را راضی نگه می‌دارد
داستان موفقیت استارت‌آپی از زبان مدیرعامل استارت‌آپ داناد ۷.۳

یک استارت‌آپ موفق، مشتریانش را راضی نگه می‌دارد

توسط مریم امیرپور | ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۷:۰۰ | ۱ دقیقه

در داستان موفقیت، به دیدگاه فعالان استارت‌آپی ایرانی در زمینه موفقیت کسب‌وکارهای نوپا می‌پردازیم.

نوپانا*:‌ برای یک استارت‌آپ، موفقیت به معنای این است که محصولش در سراسر کشور استفاده شود. برای ما این شاخص موفقیت است. هر استارت‌آپی یک شاخص موفقیت دارد و در راستای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کند.

همچنین برای موفقیت باید مشتری را راضی نگه داشت. در قدیم می‌گفتند اگر یک مشتری ناراضی باشد تبلیغات سوء او به ۳ تا ۷ نفر دیگر می‌رسد. امروزه به خاطر وجود شبکه‌های اجتماعی، این میزان خیلی بیشتر است. خدمات به مشتریان برای ما همیشه مهم بوده است. ما پلتفرم چند وجهی‌ای داریم که این مهم را موجب می‌شود.

*از زبان مجتبی صالحیان، مدیرعامل استارت‌آپ داناد

 

برچسب‌ها: استارت‌آپموفقیت داستان موفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مریم امیرپور

مریم امیرپور

مریم امیرپور دانش آموخته رشته مدیریت است و نویسندگی را از سال ۱۳۸۵ در کانون ادبی دانشگاه شروع کرده است. او از سال ۱۳۸۸روزنامه‌نگاری را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و پس از آن مدیریت روابط عمومی چند مجموعه را هم عهده دار بوده است.