نوشته های مرتبط: شتابدهنده ملی راهاندازی میشود
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.
رقابت غولهای تکنولوژی در خرید استارتآپهای هوش مصنوعی
امروزه تعداد زیادی از شرکتهای مطرح دنیا در حال سرمایهگذاری روی استارتآپهای هوش مصنوعی هستند و در این زمینه، میان غولهای بزرگ تکنولوژی، رقابت سرسختی شکل گرفته است.
واگذاری استارتآپ «عدد» به هلدینگ «پیشگامان پژواک پردیس» با ارزش ۵ میلیوندلار
حسام آرمندهی: سال گذشته «عدد» را با ارزش پنج میلیون دلار به مجموعه ppg واگذار کردیم.
از ابزارهای جذب مشتری تا پلتفرم توزیع کتاب صوتی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیوندلاری دولت کانادا به سرمایهگذاری خطرپذیر
دولت کانادا طرح ۴۰۰ میلیون دلاری «کاتالیزور سرمایهگذاری خطرپذیر» را بهتازگی آغاز کرد. این طرح با هدف پشتیبانی از سرمایهگذاران خطرپذیر حوزه استارتآپها، اجرایی شده است.