نوشته های مرتبط: کارمندان عادی علاقهای به نوآوری در محیط کار ندارند
منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته نجات استارتآپها؟
مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارتآپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی میپردازیم.
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
چگونه راهبری تاثیرگذار برای استارتآپ خود باشیم؟
شیوه تعامل میان مدیران و کارکنان در یک سازمان کوچک، متفاوت با یک شرکت بزرگ است.
باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
اکثر استارتآپیها میگویند ۹۰ درصد از استارتآپها شکست میخورند، اما نتیجه پژوهشها حاکی از حقیقتی دیگر است.
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
خودكشیهای رایج در ژاپن به دليل حجم كاری بالا
خودکشی در اثر حجم بالای کار در ژاپن، پدیدهای رایج است، تا آنجا که کلمه «کاروشی» در فرهنگ لغت ژاپنی برای آن در نظر گرفته شده است.
چگونه سرمایه شروع استارتآپ را تامین کنیم؟
یک ایده استارتآپی هر چقدر هم که برحسب نیاز انتخاب شده باشد و مسالهمحور باشد، برای توسعه و راهاندازی به سرمایه نیاز دارد که البته مقدار مورد نیاز این سرمایه برای ایدههای مختلف متفاوت است.