نوشته های مرتبط: چگونه با درک دغدغههای کارمندان، موانع بهرهوری آنها را رفع کنیم
حرکت به سمت شهر هوشمند از اولویتهاست
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از حمایت جدی شهرداری تهران از استارتآپها سخن گفت.
برندها چگونه پروژههای خود را مدیریت میکنند؟
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
راهاندازی سامانه ارزیابی سطح آمادگی محصولات
سامانه بومیسازی شده ارزیابی سطح آمادگی محصولات برای اولین بار در کشور توسط پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی راهاندازی شد.
مجوزهای دولتی بزرگترین مانع استارتآپها
مدیر طرح ملی توسعه کسب و کارواشتغال پایدار باانتقاد از مجوزهای متعدد برای راهاندازی استارتآپها گفت:متاسفانه در کشور ما ساختارو الگوی مناسبی برای راه اندازی این نوع کسب و کارها وجود ندارد.
فاکتورهای ضروری جذب سرمایه از نگاه یک سرمایهگذار وی سی
مدیر یکی از برترین شرکتهای سرمایهگذاری ریسکپذیر ژاپن ارتباطات حرفهای و مدل کسبوکار هوشمندانه را رمز موفقیت استارتاپها میداند.
دراپباکس در راه عرضه عمومی سهام
سرانجام شایعات دنبالهدار در مورد دراپباکس در حال تبدیل شدن به حقیقت هستند و این شرکت سهام خود را بهصورت عمومی عرضه خواهد کرد.
وام دردی از استارتآپها دوا نمیکند
سوای از مسائل زیرساختی، وزارت ارتباطات فضای گفتوگو در باب حوزههای خدماتی مختلف را فراهم کرد. انصافا مرکز ملی فضای مجازی هم کار ارزشمندی را انجام داد و گزارشات خوبی هم تنظیم کرد که در صحن شورای عالی فضای مجازی و هیات دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
هشتمین استارتآپ دمو در حوزه آموزش برگزار میشود
یکی از چالشهای زیستبوم نوآوری و استارتآپی کشور، نبود فرصتها و بسترهای جذب سرمایه است.