نوشته های مرتبط: تأمین سرمایه فیلم سینمایی بخارست از طریق کارن کراد

مراسم امضای توافق‌نامه سرمایه‌گذاری یکی از استارتاپ‌های کافه سرمایه کارن کراد

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۷ دقیقه

تفاهم نامه امضای قرارداد سرمایه‌گذاری، جهت سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ تجهیزات پزشکی هوبر در رویداد کافه سرمایه کارن کراد ویژه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار شد.

اولین رویداد جذب سرمایه در حوزه نوآوری‌های حقوقی و قضایی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۳/ ۷ دقیقه

اولین رویداد جذب سرمایه حوزه نوآوری‌های حقوقی قضایی با هدف ارتباط با سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه، سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه توسط پردیس نوآوری حقوقی و قضایی و گروه پیشگامان کارآفرینی کارن، در سالن سلام برگزار شد.

مهلت ارسال آثار فراخوان آوردگاه سرمایه تمدید شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۴/ ۴ دقیقه

آوردگاه سرمایه رویدادی است که به همت کارن کراد و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دومین دوره از رویداد جذب سرمایه حوزه بازی برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۴/ ۶ دقیقه

به علت استقبال سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های فعال در حوزه بازی و سرگرمی، دومین دوره از رویداد دوشنبه های استارتاپی در این حوزه برگزار شد.

زمان ورود شرکت‌های بزرگ اینترنتی به بورس فرا رسیده است

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۵/ ۵ دقیقه

علیرضا توکلی کاشی، کارشناس بازار سرمایه: شرکتی که به سود عملیاتی بالای ۱۰ میلیارد تومان در سال دست یابد، به بلوغ کافی برای ورود به بورس رسیده است

یازدهمین کافه سرمایه کارن کراد با حضور سرمایه‌گذاران برتر و فعالان استارتاپی کشور برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۳/ ۴ دقیقه

کارن کراد با توجه به ضرورت توسعه زیست بوم کارآفرینی در بحث تامین مالی و سرمایه گذاری، یازدهمین دوره از کافه سرمایه را به منظور گردهمایی تخصصی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های برتر برگزار می‌نماید.

اولین پروژه موفق تامین مالی جمعی کشور به اتمام رسید

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۹/ ۴ دقیقه

به گزارش روابط عمومی کارن کراد، اصل سرمایه و سود حاصل از مشارکت در تامین مالی طرح رادیولوژی سقفی، روز دوشنبه، ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰، به حساب مشارکت‌کنندگان واریز شد.