نوشته های مرتبط: مراسم امضای توافق‌نامه سرمایه‌گذاری یکی از استارتاپ‌های کافه سرمایه کارن کراد

تأمین سرمایه فیلم سینمایی بخارست از طریق کارن کراد

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۳/ ۱۰ دقیقه

برای اولین بار در ایران سکوی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد با همکاری مؤسسه تصویرگستر نبراس از روش نوین تأمین مالی جمعی در حوزه صنایع خلاق، هنر و سینما رونمایی کرد. فیلم سینمایی بخارست محصول مؤسسه نبراس پروژه‌ای است که جذب سرمایه آن بر سکوی کارن‌کراد انجام می‌شود و عموم مردم امکان مشارکت در تأمین سرمایه طرح را دارند.

اولین رویداد جذب سرمایه در حوزه نوآوری‌های حقوقی و قضایی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۳/ ۷ دقیقه

اولین رویداد جذب سرمایه حوزه نوآوری‌های حقوقی قضایی با هدف ارتباط با سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه، سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه توسط پردیس نوآوری حقوقی و قضایی و گروه پیشگامان کارآفرینی کارن، در سالن سلام برگزار شد.

مهلت ارسال آثار فراخوان آوردگاه سرمایه تمدید شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۴/ ۴ دقیقه

آوردگاه سرمایه رویدادی است که به همت کارن کراد و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دومین دوره از رویداد جذب سرمایه حوزه بازی برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۴/ ۶ دقیقه

به علت استقبال سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های فعال در حوزه بازی و سرگرمی، دومین دوره از رویداد دوشنبه های استارتاپی در این حوزه برگزار شد.

یازدهمین کافه سرمایه کارن کراد با حضور سرمایه‌گذاران برتر و فعالان استارتاپی کشور برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۳/ ۴ دقیقه

کارن کراد با توجه به ضرورت توسعه زیست بوم کارآفرینی در بحث تامین مالی و سرمایه گذاری، یازدهمین دوره از کافه سرمایه را به منظور گردهمایی تخصصی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های برتر برگزار می‌نماید.

اولین پروژه موفق تامین مالی جمعی کشور به اتمام رسید

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۹/ ۴ دقیقه

به گزارش روابط عمومی کارن کراد، اصل سرمایه و سود حاصل از مشارکت در تامین مالی طرح رادیولوژی سقفی، روز دوشنبه، ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰، به حساب مشارکت‌کنندگان واریز شد.