نوشته های مرتبط: شبکه‌سازی صنایع علاقه‌مند به نوآوری با نقش‌آفرینان اکوسیستم استارتاپی

فراخوان ارائه محصولات فناورانه در بخش تجربه فناوری نمایشگاه اینوتکس

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۸/ ۲ دقیقه

دبیرخانه نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس از شرکت‌ها و صاحبان تکنولوژی برای شرکت در نمایشگاه دعوت ‌می‌کند تا با ارائه محصولات فناورانه خود در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

دهمین نمایشگاه اینوتکس در فضای باز ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۶/ ۱۱ دقیقه

در نشست خبری دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX 2021 اهداف این رویداد و فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برای استارتاپ‌ها تشریح شد. اینوتکس ۲۰۲۱ به شیوه¬ای جدید و نوآورانه، به صورت ترکیبی از بخش¬های حضوری و مجازی در فضایی باز واقع در ناحیه نوآوری پردیس برگزار خواهد شد.

رونمایی از محصولات تولید شده در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۶/ ۱۲ دقیقه

در حاشیه تشکیل دهمین نشست هیئت امنای پارک فناوری پردیس در کارخانه نوآوری های‌وی، از چند محصول تولید شده توسط تیم‌های مستقر در کارخانه‌های نوآوری آزادی و های‌وی، رونمایی شد.

اولین دوره از کمپ اشتغال کارنو، کار خود را آغاز می‌کند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۶/ ۵ دقیقه

«مجتبی جباری‌پور» مدیر کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، خبر از برگزاری اولین دوره کمپ اشتغال «کارنو»، در دی ماه داد. به گفته جباری‌پور هدف از این طرح تربیت نیروی انسانی کارآمد در راستای ارتقای کیفی کسب و کارهاست.

برنامه های پارک فناوری پردیس برای هفته جهانی کارآفرینی اعلام شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۱/ ۳ دقیقه

پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برنامه‌های متعددی مانند رویدادهای کارآفرینی، بازدیدهای تخصصی و عمومی و دوره های آموزشی برگزار می‌کند.

توان دانش‌بنیان‌ها توانمندی‌های برجسته بخش دفاعی کشور را تقویت می‌کند

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۰/ ۵ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جمع فرماندهان ارتش، گفت: تامین نیازهای دفاعی کشور با توان دانش بنیان‌ها میسر می‌شود. حوزه دفاعی کشور نیازهای فناورانه خود را به شرکت‌ها اعلام کنند تا این نیازها به بهترین شکل ممکن تامین شود.

اینوتکس ۲۰۲۰ امروز افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۲/ ۳ دقیقه

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) از امروز، چهارشنبه ۲۲ مرداد آغاز شده و تا شنبه ۲۵ مرداد ادامه دارد.

«شورای حل احتلاف شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان» در پارک فناوری پردیس تاسیس شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۵/ ۴ دقیقه

«مجتمع شورای حل اختلاف ویژه رسیدگی به اختلافات شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان» برای نخستین بار در کشور تاسیس شد و فعالیت خود را در پارک فناوری پردیس آغاز کرد.