نوشته های مرتبط: مجلس صدور مجوز کسب‌وکارها طی ۳ روز کاری را تصویب کرد

اقتصاد چین زمین می‌خورد؟

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۱/ ۱۱ دقیقه

شی جین‌پینگ کارزار خود را علیه سرمایه‌داری و بازار آزاد در چین آغاز کرده است. او برای تحکیم اقتدارگرایی‌اش در گام اول به نظارت و کنترل بیشتر بر بازار و غول‌های سرمایه و میلیاردرها پرداخت و در گام بعدی درصدد بسط بیشتر اصول ایدئولوژیک خود در سطح اجتماعی است. اما این اقدامات در عمل اقتصاد این کشور را دچار بحران کرده است، رکود به کسب‌وکارها رسیده و مردم برای بازدهی بیشتر پس‌اندازهای خود را در بخش املاک سرمایه‌گذاری می‌کنند.

حمایت سه نماینده مجلس از درج قیمت‌ها در پلتفرم‌های آنلاین

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۷/ ۷ دقیقه

طی روزهای گذشته امکان نمایش قیمت‌ها به پلتفرم دیوار بازگشته و پس از ۸ ماه حالا کاربران می‌توانند قیمت خودرو و مسکن را در این پلتفرم مشاهده کنند.

موضوع تاخیر ورود استارت‌آپ‌ها به بورس نیاز به قانون‌گذاری ندارد، قوانین شفاف است

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۲/ ۷ دقیقه

ورود برخی شرکت‌های استارت‌آپی به بورس با تاخیر انجام شده و با اینکه اعلام شده بود پایان تابستان چند شرکت استارت‌آپی بزرگ وارد بورس می‌شوند؛ اما هنوز اتفاقی در این مورد نیفتاده است.

چرا ترکیب خوش‌بینی و کارآفرینی برای استارتاپ‌ها خطرناک است؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۸/ ۶ دقیقه

استارتاپ‌ برای بسیاری از افراد به نماد راه‌اندازی کسب و کار شخصی بدل شده، فارغ از اینکه بسیاری از آنها عاقبت خوشی پیدا نمی‌کنند. برای مثال شاید در نگاه اول راه‌اندازی ۴۱۴ هزار کسب و کار در بریتانیا طی سال ۲۰۱۶ فوق‌العاده به نظر برسد اما در همان سال ۳۲۸ هزار استارتاپ هم تعطیل شدند.

به جای اتهام‌زنی بیهوده از ظرفیت دیجی‌کالا استفاده کنید

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۶/ ۷ دقیقه

نمایندگان مجلس: در شرایط بحران بی‌دلیل به کسب و کارهای استارتاپی همچون دیجی‌کالا اتهام وارد نکنیم و باید فداکاری‌های آنها حمایت شود.

ردیف بودجه‌ای مجزا برای حمایت از سرمایه‌گذاران استارتاپی در نظر گرفته شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۸/ ۷ دقیقه

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه کسب‌وکارهای نوپا با ایجاد مشاغل بسیار، جوانان تحصیلکرده را جذب باز کار کرده‌اند، پیشنهاد داد: ردیف بودجه‌ای مجزا برای حمایت از سرمایه‌گذاران استارتاپی در نظر گرفته شود چراکه گسترش استارتاپ‌ها به کاهش نرخ بیکاری و تقویت اقتصاد مقاومتی در شرایط جنگ اقتصادی کمک می‌کند.

نخستین پاویون استارتاپ‌های کشاورزی

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۰/ ۲ دقیقه

وزارت جهاد کشاورزی از استارتاپ‌های حوزه کشاورزی نمایشگاه الکامپ حمایت می‌کند.

تأثیر محیط کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۳/ ۱۷ دقیقه

آیا کارمندان دورکاری که در فضای کار اشتراکی فعالیت می‌کنند، بیش از آنکه به سازمان اصلی خود وابسته باشند، هویت شغلی خود را با محیط کار فعلی تعریف می‌کنند؟