نوشته های مرتبط: ناشنوایان با همراهی یک مترجم مشاوره آنلاین پزشکی دریافت می‌کنند

کرونا پنجره پذیرش تله‌هلث را باز کرد

۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸/ ۶ دقیقه

استفاده از خدمات درمان در جریان سلامت الکترونیکی به شکل کلان و یا تخصصی‌تر، استفاده از خدمات تله هلث پیش از همه‌گیری کرونا حتی برای برخی افراد اساسا تعریف نشده بود. از سویی دیگر برخی افراد هم که با این حوزه آشنایی کافی داشته‌اند، باور و اعتماد لازم را برای استفاده از این خدمات به دست نیاورده‌ بودند.

نگاهی به عملکرد اپلیکیشن های مشاوره‌ آنلاین پزشکی در ایران

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۷/ ۱۰ دقیقه

استفاده از ابزارهای آنلاین سلامت یکی از ترندهای روز در سال‌های اخیر است. اپلیکیشن‌های ارائه خدمات سلامت هم یکی از این ابزارها و اتفاقا از پرطرفدارترین‌هایشان است. امکان مشاوره با پزشک و دسترسی به امکاناتی از جمله آزمایش در محل شرایطی را فراهم کرده که این پلتفرم‌ها در زمان همه گیری کرونا محبوب‌تر از قبل شوند و اتفاقا بیشتر مورد استفاده و توجه کاربرانشان قرار بگیرند.

چرا استفاده از اپلیکیش‌های مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی ایرانی مهم است؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۰/ ۱۱ دقیقه

گوشی هوشمند را در دست بگیرید و به اپلیکیشن‌هایی که روی آن نصب شده، نگاهی کنید. این اپلیکیشن‌ها دستیارهای هر روز ما در گذر زندگی روزمره شده‌اند. از اپلیکیشن‌های برنامه ریز که هر چند ساعت یک بار زنگ هشدارشان بلند می‌شود، تا هشدار نوشیدن آب یا حتی اعلام وضعیت آب و هوا.

تعیین ضرب‌العجل، بهترین راه اجرای نسخه الکترونیکی

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶/ ۱۱ دقیقه

سال گذشته، محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به وجود ضعف‌هایی در جریان نسخه نویسی الکترونیکی کشور اعلام کرد: «زیرساخت‌ها در بخش دولتی ضعیف است و در بخش خصوصی در زمینه سخت‌افزاری مشکلی وجود ندارد و در ۹۶ درصد بخش‌های خصوصی موسسات طرف قرارداد، اتصال برقرار شده است اما در بخش دولتی در حوزه سرپایی این میزان کمتر است .»

رشد آگاهانه دکتر ساینا در ۶ ماه نخست سال

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۰/ ۹ دقیقه

مدیرعامل دکتر ساینا با بیان اینکه این پلتفرم اخیرا رشد خوب و قابل توجهی داشته از تجربه مرحله‌ای جدید و روند رو به رشد این پلتفرم خبر داد.

تغییر احساس عدم رضایت به رضایت، بهترین نقطه پشتیبانی است

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۹/ ۸ دقیقه

اگر برای ارتباط با پشتیبانی هر خدمتی بتوان از خیر دریافت پاسخ گذشت، در حوزه سلامت چنین امکانی وجود ندارد. تصور اینکه نیمه شب دارویی اثر سویی بر بیمار گذاشته و او را دچار مشکل کرده، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از آن عبور کرد. پشتیبانی در چنین شرایطی شبیه قلب یک مجموعه عمل می‌کند.

فقط نیم درصد از صنعت سلامت ایران دیجیتالی شده است

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۳/ ۱۱ دقیقه

کنفرانس خبری مدیران و بنیانگذاران استارتاپ درمانکده، ارائه دهنده خدمات سلامت آنلاین روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار شد.

دکتر ساینا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۰/ ۵ دقیقه

استارتاپ دکتر ساینا با تغییر لوگو به استقبال تولد ۵ سالگی خود رفته و به گفته مدیران این استارتاپ قرار است این تغییر لوگو آغازی برای تغییرات بزرگ بعدی باشد.