نوشته های مرتبط: مهمترین اولویت‌های دولت آینده برای کسب‌وکارهای آنلاین چیست؟

فقط نیم درصد از صنعت سلامت ایران دیجیتالی شده است

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۳/ ۱۱ دقیقه

کنفرانس خبری مدیران و بنیانگذاران استارتاپ درمانکده، ارائه دهنده خدمات سلامت آنلاین روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار شد.

ناشنوایان با همراهی یک مترجم مشاوره آنلاین پزشکی دریافت می‌کنند

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۸/ ۴ دقیقه

دکترساینا، پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان وبا همراهی کمیته سلامت شبکه ملی ناشنوایان از قابلیت جدید خود برای کاربران ناشنوا رونمایی کرد. با فعال‌سازی این قابلیت در مشاوره‌های ویدیویی شخص سومی به عنوان مترجم از طرف تیم دکتر ساینا به گفتگوی ویدیویی میان کاربر و پزشک اضافه می‌شود تا تعامل میان پزشک و کاربر به راحتی شکل گیرد.

میزان سرمایه‌گذاری جسورانه در استارتاپ‌ها به روایت سرآوا

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۹/ ۵ دقیقه

با وجود پاندمی ناشی از شیوع کرونا که دنیا را در بر گرفت و باعث بروز پدیده رکود اقتصادی در گوشه و کنار عالم شد، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارتاپ‌های آمریکایی طی سال ۲۰۲۰ میلادی رکوردی چشمگیر را ثبت کرد.

مهلت ثبت‌نام اینوتکس آکادمی تمدید شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۴/ ۳ دقیقه

با اعلام دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱، علاقه مندان تا ۲۰ اردیبهشت ماه می توانند برای ثبت نام و حضور در بخش آکادمی این نمایشگاه اقدام کنند.

حمایت قانونی از شرکت‌های خلاق را در طرح «جهش تولید» بگنجانیم

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

یک نماینده مجلس گفت: میدان دادن به شرکت‌های خلاق و ایجاد بسترهای قانونی برای حمایت از آنها از جمله پیش‌نیازهای ضروری ایجاد اشتغال است.

دولت مسیر استارتاپ‌ها را برای ورود به بورس هموار کند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۳/ ۴ دقیقه

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید به حمایت از شرکت‌های استارتاپی در بورس تن دهد چراکه رونق اقتصادی در حمایت از اقتصاد دیجیتال نهفته است.

معافیت ۱۰۰ درصدی استارت‌آپ‌ها از حق بیمه

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۶:۵۷/ ۳ دقیقه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: فعالیت‌های دانش‌بنیان از ضریب حقوق بیمه معاف و استارت‌آپ‌ها هم از معافیت ١٠٠ درصدی حق بیمه بهره‌مند می‌شوند.

اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیون‌دلاری دولت کانادا به سرمایه‌گذاری خطرپذیر

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

دولت کانادا طرح ۴۰۰ میلیون دلاری «کاتالیزور سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر» را به‌تازگی آغاز کرد. این طرح با هدف پشتیبانی از سرمایه‌گذاران خطرپذیر حوزه استارت‌آپ‌ها، اجرایی شده است.