نوشته های مرتبط: مردم در تعطیلات خردادماه نسبت به نوروز بیشتر سفر کردند!

مستربلیط سرویس هتل ارائه می‌دهد

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۹:۱۴/ ۳ دقیقه

سرویس جدید «هتل» مستربلیط، سامانه آنلاین حوزه خرید آنلاین بلیت هواپیما و قطار و اتوبوس، به صورت رسمی آغاز به کار کرد. به گفته مدیر محصول این سرویس، «هتل» مردادماه راه‌اندازی شده بود و هم‌اکنون به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

چطور سفرهای کاری را بهتر پیش ببریم؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

خیلی از افراد به دلیل نوع کارشان، مجبور هستند تا در طول سال، عازم سفرهای زیادی به منظور انجام ماموریت‌های کاری، امضای قراردادهای مهم، شرکت در سمینارها یا نمایشگاه‌هایی که در شهرها یا کشورهای دیگر برگزار می‌شود و یا انجام کارهای دیگر، شوند. اگر شما شغل‌تان به گونه‌ای است که سفرهای کاری زیادی می‌روید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۱/ ۵ دقیقه

چه چیزی اولویت شما در زمینه سفر است؟ دوست دارید به سرعت به مقصد خود برسید و یا از مسیر لذت ببرید؟ وسیله شخصی را برای انجام سفر انتخاب می‌کنید یا سفر با وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، قطار و هواپیما برای شما مناسب‌تر است؟

نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ‌تریپ منتشر شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۱/ ۷ دقیقه

نسخه چهارم اپلیکیشن اسنپ‌تریپ با امکاناتی جدید و متنوع منتشر شد. اپلیکیشن اسنپ تریپ که پیش از این امکان جستجو بین بیش از ۱۵۰۰ هتل داخلی و خارجی، مقایسه هتل‌ها و رزرو آنلاین با بهترین قیمت را داشت، از این پس مجموعه‌ای کامل از خدمات سفر را ارائه می‌دهد.