نوشته های مرتبط: مهلت ثبت‌نام اینوتکس آکادمی تمدید شد

فقط نیم درصد از صنعت سلامت ایران دیجیتالی شده است

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۳/ ۱۱ دقیقه

کنفرانس خبری مدیران و بنیانگذاران استارتاپ درمانکده، ارائه دهنده خدمات سلامت آنلاین روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار شد.

ناشنوایان با همراهی یک مترجم مشاوره آنلاین پزشکی دریافت می‌کنند

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۸/ ۴ دقیقه

دکترساینا، پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان وبا همراهی کمیته سلامت شبکه ملی ناشنوایان از قابلیت جدید خود برای کاربران ناشنوا رونمایی کرد. با فعال‌سازی این قابلیت در مشاوره‌های ویدیویی شخص سومی به عنوان مترجم از طرف تیم دکتر ساینا به گفتگوی ویدیویی میان کاربر و پزشک اضافه می‌شود تا تعامل میان پزشک و کاربر به راحتی شکل گیرد.

میزان سرمایه‌گذاری جسورانه در استارتاپ‌ها به روایت سرآوا

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۹/ ۵ دقیقه

با وجود پاندمی ناشی از شیوع کرونا که دنیا را در بر گرفت و باعث بروز پدیده رکود اقتصادی در گوشه و کنار عالم شد، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارتاپ‌های آمریکایی طی سال ۲۰۲۰ میلادی رکوردی چشمگیر را ثبت کرد.

مهمترین اولویت‌های دولت آینده برای کسب‌وکارهای آنلاین چیست؟

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۸/ ۱۶ دقیقه

رییس جمهور آینده جدای از برنامه‌ریزی در دولت، باید توانایی جلب همکاری قوه مقننه و قوه قضاییه را برای حل چالش‌های استارتاپی داشته باشد.

بیش از ۲۰۰ جلسه سرمایه‌گذاری به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۶/ ۷ دقیقه

علی عمیدی، مدیرعامل سامانه تامین مالی جمعی کارن کراد گفت: «در روز اول و دوم نمایشگاه اینوتکس بیش از ۲۱۰ جلسه سرمایه‌گذاری برگزار شده است. این عدد در نمونه‌های جهانی مثل نمایشگاه جی‌تی‌اکس و ...، قابل توجه است.»

اینوتکس ۲۰۲۱ به ایستگاه پایانی خود رسید

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۲/ ۳ دقیقه

اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ در محل پارک فناوری پردیس و با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس محترم قوه قضاییه، سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سجاد عباسی دبیر اجرایی نمایشگاه برگزار شد.

چالش‌های جدی در مسیر جذب سرمایه در ایران

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲/ ۶ دقیقه

پنل چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارتاپی ایران با حضور آرین افشار مدیر سرمایه‌گذاری هلدینگ هزاردستان، رادمان ربیعی، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه، بابک تدین، تحلیلگر مالی و حسین نبوی موسس استارتاپ جیبیت در استیج اینوتکس ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار گرفت.

اینوتکس ۲۰۲۱ از فردا آغاز به کار خواهد کرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۵/ ۴ دقیقه

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2021) از فردا سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز در پارک فناوری پردیس برگزار می شود و شرکت¬های دانش¬بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعین در بیش از ۳۰۰ غرفه حضوری و مجازی به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.