نوشته های مرتبط: دورهمی فعالان حوزه بلاک‌چین و رمزارزها برگزار می‌شود

امضای تفاهمنامه نهایی میان اکسکوینو و دانشگاه امیرکبیر

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۹/ ۸ دقیقه

تفاهمنامه همکاری هلدینگ ارنیکا( اکسکوینو) با دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر در زمینه توسعه فناوری بلاک‌چین به امضا رسید.

برای اولین بار در ایران: در پلتفرمی میکروسرویس معامله کنید

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۲/ ۶ دقیقه

لیست بلندی از نوآوری‌های حوزه‌های مختلف فناوری را می‌توان نام برد که در ابتدای ایجادشان، چندان مورد استقبال قرار نگرفتند ولی در زمانی خیلی کوتاه، چنان محبوب و کاربردی شدند که عموم افراد را علاقه‌مند به خود کردند.

جذب سرمایه جدید استارتاپ کارچین

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۰/ ۳ دقیقه

کارچین با معرفی توکن کارنسی (CarNC) از محصول اولیه خود رونمایی کرد.

استخراج رمز ارز با افزایش تعرفه برق متوقف شده است

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۱/ ۹ دقیقه

نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه ای با هدف بررسی «مشکلات فعالان حوزه استخراج رمز ارز در کشور» روز ۲۹ دی در محل سازمان نصر برگزار شد.

بنیاد ملی توسعه فناوری راه‌اندازی شد

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۰/ ۱۱ دقیقه

بنیاد ملی توسعه فناوری امروز (پنجشنبه ۳۰ آبان) آغاز به کار کرد. این بنیاد با مشارکت وزارت کار و سازمان صنعتی ملل متحد (یونیدو) در قالب طرح تکاپو برای توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار در ایران راه‌اندازی شده است.

کمپین IranRescueBit به کمک مناطق سیل‌زده کشور می‌آید

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۶/ ۶ دقیقه

روز سه‌شنبه ۲۲ مردادماه ۹۸ نشست خبری کمپین «IranRescueBit» با هدف کمک به سیل‌زدگان کشور از طریق رمزارزها و با حضور رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار شد.

مرکز نوآوری ایران زمین عضو جدیدی از اکوسیستم استارتاپی کشور است

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۲/ ۵ دقیقه

مرکز نوآوری ایران زمین محصول همکاری بانک ایران زمین و شتابدهنده فناوری نوتاش در ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح‌های خلاق، ارزش‌آفرین و نوآورانه است.

سرمایه گذاری در استارت آپ ها به جای خرید خودرو

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۱/ ۳ دقیقه

اگر ۳۰ هزار نفری که یک شبه با ۳۵ میلیون دلار سرمایه برای پیش فروش خودرو در کشور ثبت نام کردند، سرمایه شان را در استارتاپ‌های سطح A سرمایه‌گذاری می‌کردند می‌توانستند ۱۲۵ کسب و کار نوپای رو به رشد را حمایت کنند، و این امر نه تنها به کارآفرینی کمک می‌کرد بلکه ارزش سرمایه آن­ها را طی چند سال به میزان قابل توجهی افزایش می‌داد که اخیرا با قانونی شدن تامین سرمایه خرد جمعی در ایران این امکان برای مردم فراهم شده است.