نوشته های مرتبط: راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما

چرا از سایت فلایتیو بلیط هواپیما بخریم؟

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۱/ ۱۰ دقیقه

این روزها سفر با هواپیما به ویژه برای افرادی که سفرهای شغلی زیادی دارند، مثل سوار شدن به تاکسی است و خرید بلیط هواپیما مثل شارژ کارت بلیط اعتباری وسایل نقلیه‌ی عمومی‌شان است.

کمپین دلت با کجاست فلایتیو

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۳/ ۱۴ دقیقه

«سفر» واژه‌ای است که این روزها تبدیل به مفهومی انتزاعی شده! با این‌که ویروس شاخ‌دار کووید۱۹ لذت سفر درست و حسابی را به دل همه ما گذاشته، اما پیوند سفر و خودشناسی را نمی‌توان انکار کرد. در باور ما شناخت مناطق مختلف دنیا، صخره‌ها، کوه‌ها، رودخانه‌ها و بیابان‌ها حقایق ساده‌ای از زندگی را به ما یادآور می‌شوند. حقایقی که روح کشف‌کننده و جست‌وجوگر انسان را ارضا می‌کند.

مردم در تعطیلات خردادماه نسبت به نوروز بیشتر سفر کردند!

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۶/ ۳ دقیقه

به گزارش اسنپ تریپ، در تعطیلات نوروزی سال جاری، یعنی سال ۱۴۰۰ با توجه به وجود محدودیت‌های عبور و مرور و افزایش شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، تعداد رزروهای انجام شده برای هتل‌های داخلی، نسبت به نوروز سال ۱۳۹۸ که هنوز بلای ویروس کرونا دامنگیر جهان نشده بود، ۱۷ درصد کاهش داشته است.

چطور سفرهای کاری را بهتر پیش ببریم؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

خیلی از افراد به دلیل نوع کارشان، مجبور هستند تا در طول سال، عازم سفرهای زیادی به منظور انجام ماموریت‌های کاری، امضای قراردادهای مهم، شرکت در سمینارها یا نمایشگاه‌هایی که در شهرها یا کشورهای دیگر برگزار می‌شود و یا انجام کارهای دیگر، شوند. اگر شما شغل‌تان به گونه‌ای است که سفرهای کاری زیادی می‌روید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ‌تریپ منتشر شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۱/ ۷ دقیقه

نسخه چهارم اپلیکیشن اسنپ‌تریپ با امکاناتی جدید و متنوع منتشر شد. اپلیکیشن اسنپ تریپ که پیش از این امکان جستجو بین بیش از ۱۵۰۰ هتل داخلی و خارجی، مقایسه هتل‌ها و رزرو آنلاین با بهترین قیمت را داشت، از این پس مجموعه‌ای کامل از خدمات سفر را ارائه می‌دهد.

پیش‌بینی استارتاپ‌ها از وضعیت کسب وکار در نیمه دوم سال

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۵/ ۲۶ دقیقه

۶ ماه از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد و تا حدودی مردم و کسب و کارها که تازه از شوک اتفاقات سال ۹۸ خارج شده بودند، دست و پنجه نرم کردن با این ویروس را هم یاد گرفته‌اند.

حجم بلیت‌های استرداد شده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۹/ ۷ دقیقه

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و خطرات و نگرانی‌های جدی که بیماری ناشی از این ویروس می‌تواند برای سلامت شهروندان به وجود آورد، وب‌سایت فلایتیو یکی از شرکت‌های شناخته‌شده فروش آنلاین بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس از شهروندان خواسته که فعلا تا حد امکان سفر نکنند.