نوشته های مرتبط: بحران اقتصادی پساکرونا بدون فناوری چگونه خواهد بود؟

بررسی تفاوت تتر و یو اس دی سی کوین

۱۴۰۲/۴/۱۵ - ۱۰:۵۳/ ۱۳ دقیقه

نخستین فصل‌نامه «پایش محیط فین‌تک» منتشر شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۶/ ۳ دقیقه

اولین گزارش فصلی در حوزه فین‌تک با هدف تجمیع و تحلیل اطلاعات و اتفاقات حوزه فین‌تک در ایران و جهان به همت شرکت جیرینگ انتشار یافت.

دلیل محبوبیت استیبل کوین ها در دنیای رمز ارز‌ها چیست؟

۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۰/ ۱۰ دقیقه

آخرین نوآوری که در دنیای در حال رشد و پرسرعت ارزهای رمزپایه توجه ما را به‌خود جلب کرده، پدیده‌ای به‌نام استیبل کوین یا Stablecoin است. این ارزها همانطور که از نام در نظر گرفته‌شده برایشان بر می‌آید، ماهیت پایداری دارند و دلیل این پایداری، متکی بودن ارزش آنها به دارایی‌های دنیای واقعی همچون دلار یا طلا است.

کرونا پنجره پذیرش تله‌هلث را باز کرد

۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸/ ۶ دقیقه

استفاده از خدمات درمان در جریان سلامت الکترونیکی به شکل کلان و یا تخصصی‌تر، استفاده از خدمات تله هلث پیش از همه‌گیری کرونا حتی برای برخی افراد اساسا تعریف نشده بود. از سویی دیگر برخی افراد هم که با این حوزه آشنایی کافی داشته‌اند، باور و اعتماد لازم را برای استفاده از این خدمات به دست نیاورده‌ بودند.

برترین‌های فین‌تک ایران در سال ۱۴۰۰ چه کسانی خواهند بود؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۹/ ۴ دقیقه

فراخوان سومین دوره از جشنواره نهال فین‌تک آغاز شده است و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد. جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به موضوع فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از محصول، راهکار و افراد موثر در این حوزه می‌کوشد بارقه نوری برای رشد نوآورانه این صنعت باشد.

ارز دیجیتال کیشو اینو

۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۱/ ۱۲ دقیقه

از مباحثی که امروزه در مورد آن زیاد می‌شنویم مبحث درآمدزایی در فضای بازارهای مالی به خصوص بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد.

گزارش سامانه بیتستان از صنعت رمز ارز در ایران و جهان

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۵:۴۹/ ۱۰ دقیقه

در یک کنفرانس خبری با عنوان «ارائه گزارش سامانه بیتستان از صنعت رمز ارز در جهان و فرصت‌های ایران» که روز دوشنبه چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ با حضور رسانه‌های گروهی برگزار شد، مدیران بیتستان به بررسی مهم ترین مسائل صنعت رمز ارز پرداختند.

دکتر ساینا به استارت‌آپ‌ها ۵۰ درصد تخفیف می‌دهد

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۶/ ۴ دقیقه

دکتر ساینا، استارت‌آپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی،در قالب طرحی با عنوان «تا سلامتی درکنار هم» به تمام نیروهای انسانی اکوسیستم استارت‌اپی ایران تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌دهد.