نوشته های مرتبط: قضات ما نیاز به فراگیری رشته حقوق فناوری اطلاعات دارند

فعالان حوزه محتوای ویدئویی در قالب شرکت خلاق حمایت می‌شوند

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۷/ ۲ دقیقه

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، روز دوشنبه ۲۶ دی از هلدینگ صباایده و مجموعه‌های آپارات، فیلیمو، سینما تیکت و صبا ویژن بازدید کرد.

آکادمی زرین سکویی برای یادگیری نوآورانه خواهد بود!

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۰/ ۹ دقیقه

آکادمی زرین محصول جدید زرین‌پال در حوزه آموزش و نیروی انسانی است که با هدف ایجاد فضای مناسب جهت رشد و توسعه نیروی‌ انسانی و تسهیل‌گری در مسیر کاری آنها، در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور مهمان‌ها و اصحاب رسانه رونمایی شد.

رتبه نخست آپارات در ارزیابی رسانه‌های کاربرمحور

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۰/ ۴ دقیقه

رسانه‌های کاربر محور، در سه بخش اصلی با عناوین چیستی رسانه کاربرمحور و مداخلات تنظیم‌گری، ارزیابی محتوایی و سرویس در رسانه‌های کاربرمحور و گزارش رسیدگی به پرونده صدور مجوز نماشا مورد ارزیابی قرار گرفتند.

راه‌اندازی سرویس تبلیغاتی جدید توسط آپارات

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۹:۱۰/ ۳ دقیقه

آپارات سرویس تبلیغات جدید خود را برای سهولت در ایجاد و تنظیم تبلیغات ویدئویی، در اختیار کاربران قرار داد.

آپارات، از «لایو پلاس» رونمایی کرد

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۶/ ۳ دقیقه

سرویس جدید آپارات به نام «لایو پلاس» با امکان پخش زنده انحصاری روی دامنه‌های دلخواه کاربر، رونمایی شد.

مدیرعامل زرین‌پال به یک سال حبس محکوم شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۸/ ۷ دقیقه

مدیرعامل پرداخت‌یار زرین‌پال براساس حکم شعبه ۱۰۰ دادگاه کیفری دو شهرستان همدان تحت اتهام خیانت در امانت به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده است. به گفته او در پیگیری‌های انجام شده قاضی تاکید کرده است که برای تغییر حکم باید روز چهارشنبه مدیران زرین پال حضوری به دادگاه مراجعه کنند در غیر این صورت حکم اجرایی می‌شود.

مسئولیت محتوای مجرمانه با پلتفرم است یا کاربر؟

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۰/ ۱۳ دقیقه

پس از صدور رای بدوی مبنی بر حبس ۱۰ ساله برای مدیرعامل آپارات به خاطر انتشار یک ویدیویی که توسط یک کاربر/گروه در آپارات آپلود شده بود، یک بحث همیشگی بار دیگر داغ شده: «آیا پلتفرم مسئول محتوای بارگذاری‌شده از سوی کاربر است، یا مسئولیت محتوا بر عهده کاربر است.» این پرسش هنوز یک پاسخ کاملا دقیق ندارد چراکه قانون درباره آن به دقت پاسخ نداده است.

تشکیل کمیته مشترک با قوه قضاییه برای رفع مسائل حقوقی استارتاپ‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۹/ ۷ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور از راه‌اندازی یک میلیون مترمربع فضای نوآوری خبر داد و گفت: علاوه بر آن به منظور رفع مشکلات حقوقی استارتاپ‌ها کمیته‌ای با قوه قضاییه تشکیل داده‌ایم.