نوشته های مرتبط: دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده‌های حمایت از تولیدات «ایران ساخت» ابلاغ شد

برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۰/ ۳۶ دقیقه

براساس آمار، برند‌های خارجی بسیار بیشتر از انواع ایرانی توسط کاربران داخلی جست‌وجو می‌شوند. دلیل این موضوع چیست و چه راهکار‌هایی برای بهبود جایگاه اجتماعی برندهای ایرانی وجود دارد؟

۱۰ محصول فناورانه ایران‌ساخت رونمایی شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۸/ ۷ دقیقه

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت صبح امروز همزمان با چهارمین روز از هفته پژوهش و فناوری با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری کار خود را در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز کرد.

شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری های برتر چین (CHTF) حضور می‌یابند

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۷/ ۶ دقیقه

پرویز کرمی با بیان اینکه یک هیات تجاری و فناور متشکل از شرکتهای دانش بنیان، فناور و خلاق ایرانی عازم چین می شوند، گفت: بازدید و حضور در نمایشگاه فناوری های برتر چین (CHTF) یکی از مهم ترین برنامه های این سفر است. این نمایشگاه بزرگترین و با نفوذ ترین نمایشگاه علمی و فناوری است.

ایران بهشت چینی‌ها برای استخراج رمزارز

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵/ ۱۷ دقیقه

اگر پای درد و دل یکی از تولیدکنندگان داخلی نشسته باشید بعید است از تاثیر منفی واردات کالاهای چینی بر کسب و کارش نگفته باشد.

از دیجی‌کالا تا دیجی‌کالا نکست

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۰/ ۴ دقیقه

دیجی‌کالا یکی از موفق‌ترین کسب‌وکارهای استارت‌آپی ایرانی است که می‌خواهد به بزرگ‌ترین خرده‌فروشی اینترنتی خاورمیانه تبدیل شود.

بدخواهان ایران در پی خشکاندن ایمان و امید ما در جامعه هستند

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۳/ ۱۰ دقیقه

دبیرکل دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت در آیین اختتامیه این جشنواره سخنرانی را در باب اهمیت حمایت از کالای ایران‌ساخت ارائه کرد و راز رهایی جامعه از مشکلات را ایمان و امید به آینده دانست.