نوشته های مرتبط: رشد ۳۰۰ درصدی تجارت الکترونیک در دوران کرونا

کرونا پنجره پذیرش تله‌هلث را باز کرد

۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸/ ۶ دقیقه

استفاده از خدمات درمان در جریان سلامت الکترونیکی به شکل کلان و یا تخصصی‌تر، استفاده از خدمات تله هلث پیش از همه‌گیری کرونا حتی برای برخی افراد اساسا تعریف نشده بود. از سویی دیگر برخی افراد هم که با این حوزه آشنایی کافی داشته‌اند، باور و اعتماد لازم را برای استفاده از این خدمات به دست نیاورده‌ بودند.

دکتر ساینا به استارت‌آپ‌ها ۵۰ درصد تخفیف می‌دهد

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۶/ ۴ دقیقه

دکتر ساینا، استارت‌آپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی،در قالب طرحی با عنوان «تا سلامتی درکنار هم» به تمام نیروهای انسانی اکوسیستم استارت‌اپی ایران تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌دهد.

رشد ۳۰۰ درصدی دکتر ساینا در بهار ۱۴۰۰ نسبت به ۶ ماه دوم سال گذشته

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۰/ ۸ دقیقه

دکتر ساینا، استارت‌آپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی، در بهار امسال نسبت به ۲ فصل زمستان و پاییز سال گذشته رشد ۳۰۰ درصدی را تجربه کرده است. به گفته مدیرعامل دکتر ساینا، این کسب‌وکار برای ادامه دار شدن رشدشان برنامه‌ استراتژی سه ساله تهیه کرده‌اند.

بهترین راه‌حل استفاده از خدمات پزشکی در دوران کرونا چیست؟

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۶/ ۶ دقیقه

در شرایطی که این روزها پشت سر می‌گذاریم و ابتلا به بیماری‌ها علاوه بر مشکلات و ناخوشایندی‌های ناشی از آن، ما را با ریسک مراجعه به درمانگاه، مطب و بیمارستان روبه‌رو می‌کند، استفاده از خدمات غیرحضوری پزشکی نیاز مبرم تمام مردم به حساب می‌آید.

«کرونا» رشد سرمایه گذاری در استارتاپ های آموزشی را رقم زد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۱/ ۱۲ دقیقه

بیش از یک سال است که پاندمی کووید19 زندگی مردم جهان را با تغییراتی عمده مواجه کرده و آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پردیس سامیت ۲۰۲۱ رویدادی با چاشنی کرونا و خلاقیت

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۰/ ۱۱ دقیقه

همانطور که از عکس‌ و فیلم‌های موجود از پردیس سامیت مشخص است، می‌توان گفت که این رویداد متفاوت‌ترین رویداد برگزار شده در سال ۱۳۹۹ بوده است. حال بعد از گذشت چند روز از برگزاری این رویداد، فرصت خوبی است که رویداد پردیس سامیت و دلایل شکل گیری آن را بررسی کنیم.

ایران یازدهمین کشور سازنده واکسن کرونا در دنیا

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۰/ ۱۹ دقیقه

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق گفت: کشور‌های مدعی توان و فناوری‌های پیشرفته در کار خود مانده‌اند و امروز آمریکا، انگلستان و آلمان بیشترین آمار مرگ‌ومیر کرونایی دنیا را دارند.

بحران اقتصادی پساکرونا بدون فناوری چگونه خواهد بود؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۱/ ۸ دقیقه

درحالی‌که جهان قبل از شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ نیز شاهد پیشرفت و استفاده گسترده‌ای از فناوری‌های دیجیتال بود، بنا به گزارش پژوهشگاه فضای مجازی، بسیاری از کارشناسان، در مورد آینده بانکداری معتقدند اگر راهکارهای مناسب به ویژه دیجیتالی شدن تسریع نشود، بحران ناشی از بیماری همه‌گیر طولانی‌تر خواهد شد.