نوشته های مرتبط: اجبار تمام کسب‌وکارهای آنلاین به داشتن کد مالیاتی

وبینار تکالیف مالی و حسابداری شرکت‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۵/ ۳ دقیقه

وبینار تکالیف مالی و حسابداری شرکت‌ها روز پنجشنبه ۲ مردادماه ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

بررسی مسائل حقوقی فین‌تک‌ها در رویداد فیناپ

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷/ ۲ دقیقه

گپ‌وگفت بیدبرگ با همکاری فیناپ با محوریت مسائل حقوقی فین‌تک‌ها چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فضای کار اشتراکی زاویه برگزار می‌شود.

کارگاه قوانین حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۹/ ۶ دقیقه

کارگاه قوانین حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

سازمان امور مالیاتی تکالیف قانونی صاحبان استارت‌آپ‌ها را مشخص کرد

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۱/ ۱۲ دقیقه

براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور، صاحبان مشاغل مکلفند ظرف چهار ماه از تاریخ شروع فعالیت، مراتب را کتبا به اداره امور مالیاتی محل شغل خود اعلام و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند. اشخاص حقوقی پس از تاسیس، مکلفند دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی را از اداره کل امور مالیاتی مربوطه دریافت نمایند و نسبت به تشکیل پرونده (دریافت شماره واحد مالیاتی و شماره کلاسه پرونده) و پرداخت حق تمبر اقدام نمایند.

سازمان مالیاتی ماهیت استارت‌آپ‌ها را قبول ندارد

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۵/ ۶ دقیقه

دبیر اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی با بیان اینکه گفتار درمانی دردی از کسب‌وکارهای نوپا دوا نمی‌کند، گفت: به‌رغم وعده‌های دولت، سازمان امور مالیاتی ماهیت کسب‌وکارهای نوپا را قبول ندارد.

مالیات استارت‌آپ‌ها زیر ذره‌بین

۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۰/ ۳۰ دقیقه

برخی کارشناسان معتقدند همه کسب‌وکارها و فعالیت‌های اقتصادی باید مالیات پرداخت کنند؛ در حالی که عده‌ای معتقدند برای حمایت از کسب‌وکارهای نوین که بعضا کارآفرین نیز هستند، باید آنها را از پرداخت مالیات معاف کرد.

راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین موفق را از کجا شروع کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

در عرصه کارآفرینی دیجیتال بدون آن که نمونه‌های موفق را مطالعه و ارزیابی کرده باشید، نمی‌توانید به ایده‌ها و روش‌های موفقیت‌آمیزی دست یابید.

اینترنت؛ بستر کسب‌وکار شما در دنیایی بدون مرز

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۰/ ۵ دقیقه

درحال حاضر اینترنت به دلیل ضریب نفوذ بالایی که در جامعه دارد، یکی از بهترین بسترهای ایجاد یک کسب‌وکار نوپا محسوب می‌شود.