نوشته های مرتبط: اگر جای تصمیم‌گیران بازار سرمایه بودم ...

زمان ورود شرکت‌های بزرگ اینترنتی به بورس فرا رسیده است

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۵/ ۵ دقیقه

علیرضا توکلی کاشی، کارشناس بازار سرمایه: شرکتی که به سود عملیاتی بالای ۱۰ میلیارد تومان در سال دست یابد، به بلوغ کافی برای ورود به بورس رسیده است

صنعت تاکسی آنلاین چقدر آمادگی ورود به تالار سرمایه را دارد؟

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰/ ۲۷ دقیقه

حال که موضوع عرضه استارتاپ‌ها در تابلوی بازار سهام بیش‌ازپیش جدی شده، شاید بد نباشد تا قبل از ورود آن‌ها به بورس، نگاهی به ارزش، مدل کسب‌وکاری و ... صنعت تاکسی‌‌های آنلاین کشور بیاندازیم.

سمینار «ابزارها و فرصت‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه» برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۱/ ۲ دقیقه

پارک فناوری پردیس بستر ورود شرکت‌های دانش بنیان و فناور به بورس را فراهم می‌کند.

موضوع تاخیر ورود استارت‌آپ‌ها به بورس نیاز به قانون‌گذاری ندارد، قوانین شفاف است

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۲/ ۷ دقیقه

ورود برخی شرکت‌های استارت‌آپی به بورس با تاخیر انجام شده و با اینکه اعلام شده بود پایان تابستان چند شرکت استارت‌آپی بزرگ وارد بورس می‌شوند؛ اما هنوز اتفاقی در این مورد نیفتاده است.

معاملات نماد (ونچر) صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه آغاز می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۸/ ۴ دقیقه

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ یکشنبه ۲۶ مردادماه ۱۳۹۹ از طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس اقدام به خرید واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران نمایند.

شرایط برای ورود استارت آپ‌ها به بورس تسهیل شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۹/ ۳ دقیقه

نائب رییس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان می‌گوید: دولت و سازمان بورس و اوراق بهادار باید شرایط را برای ورود استارت‌آپ‌ها به بورس تسهیل کنند.

ورود شرکت‌های استارت‌آپی به بورس برای تحقق شعار سال ضروری است

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷/ ۳ دقیقه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است می‌توان برای ورود شرکت‌های استارت‌آپی به بورس منابع مالی مورد نیاز آنها را تأمین کرد که این موضوع سبب اشتغال‌زایی بیشتر می‌شود.

جزییات تازه از ورود استارتاپ‌ها به بورس

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۶/ ۶ دقیقه

معاون پذیرش و بازاریابی فرابورس در مورد وضعیت ورود استارت‌آپ‌ها به بازار سرمایه گفت: شرکت‌های تپسی، دیجی‌کالا، کافه‌بازار و شیپور برای ورود به فرابورس درخواست داده‌اند و صورت‌های مالی سالانه آن‌ها آماده شده است اما در مورد اینکه کدام‌یک از این‌ها حائز شرایط برای ورود در فرابورس هستند را در حال بررسی هستیم و تصمیم نهایی در هیات پذیرش گرفته می‌شود.