نوشته های مرتبط: موضوع تاخیر ورود استارت‌آپ‌ها به بورس نیاز به قانون‌گذاری ندارد، قوانین شفاف است

تأمین سرمایه فیلم سینمایی بخارست از طریق کارن کراد

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۳/ ۱۰ دقیقه

برای اولین بار در ایران سکوی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد با همکاری مؤسسه تصویرگستر نبراس از روش نوین تأمین مالی جمعی در حوزه صنایع خلاق، هنر و سینما رونمایی کرد. فیلم سینمایی بخارست محصول مؤسسه نبراس پروژه‌ای است که جذب سرمایه آن بر سکوی کارن‌کراد انجام می‌شود و عموم مردم امکان مشارکت در تأمین سرمایه طرح را دارند.

مجلس صدور مجوز کسب‌وکارها طی ۳ روز کاری را تصویب کرد

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۴/ ۸ دقیقه

نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح «تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار» تصویب کردند که پس از ثبت نام افراد متقاضی مجوز در درگاه ملی مجوزهای کشور، نهادهای مربوطه موظف هستند حداکثر ظرف سه روز کاری پس از تکمیل ثبت نام، مجوز به‌همراه شناسه یکتای مجوز صادره برای شخص حقیقی یا حقوقی متقاضی را به شکل برخط صادر کنند.

زمان ورود شرکت‌های بزرگ اینترنتی به بورس فرا رسیده است

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۵/ ۵ دقیقه

علیرضا توکلی کاشی، کارشناس بازار سرمایه: شرکتی که به سود عملیاتی بالای ۱۰ میلیارد تومان در سال دست یابد، به بلوغ کافی برای ورود به بورس رسیده است

حمایت سه نماینده مجلس از درج قیمت‌ها در پلتفرم‌های آنلاین

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۷/ ۷ دقیقه

طی روزهای گذشته امکان نمایش قیمت‌ها به پلتفرم دیوار بازگشته و پس از ۸ ماه حالا کاربران می‌توانند قیمت خودرو و مسکن را در این پلتفرم مشاهده کنند.

صنعت تاکسی آنلاین چقدر آمادگی ورود به تالار سرمایه را دارد؟

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰/ ۲۷ دقیقه

حال که موضوع عرضه استارتاپ‌ها در تابلوی بازار سهام بیش‌ازپیش جدی شده، شاید بد نباشد تا قبل از ورود آن‌ها به بورس، نگاهی به ارزش، مدل کسب‌وکاری و ... صنعت تاکسی‌‌های آنلاین کشور بیاندازیم.

سمینار «ابزارها و فرصت‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه» برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۱/ ۲ دقیقه

پارک فناوری پردیس بستر ورود شرکت‌های دانش بنیان و فناور به بورس را فراهم می‌کند.