نوشته های مرتبط: شعبه تامین اجتماعی ویژه‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات ارائه می‌دهد

اقدام انحصاری «بیمه مرکزی» به نابودی شرکت‌های دانش بنیان بیمه منجر خواهد شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۸/ ۶ دقیقه

خبر ایجاد یک سامانه انحصاری به ظاهر خصوصی توسط بیمه مرکزی طی روزهای اخیر نگرانی بسیاری برای فعالان استارتاپی و شرکتهای دانش‌بنیان در این عرصه ایجاد کرده است.

صدور بیمه نامه با کمک استارتاپ‌‌ها فاقد مجوز خلاف قانون است

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷/ ۶ دقیقه

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی،گفت: به بازاریابان برخط بیمه فرصت داده شد تا خود را با آیین‌نامه‌های مقرراتی همسو کرده و مجوز دریافت کنند و اگر هرشرکت بیمه‌ای به کمک استارت‌آپ‌های فاقد مجوز بیمه‌نامه صادر کند،خلاف قانون عمل کرده است.

فراخوان چرخه اول جذب تیم و ایده استارتاپی در شبکه نوآفرینی پلنت

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۰/ ۴ دقیقه

شبکه نوآوری پلنت در اولین فراخوان جذب تیم و ایده استارتاپی در حوزه اینشورتک، به‌دنبال تیم‌ها و ایده‌هایی در حوزه بیمه و صنایع و کسب‌وکارهای مربوط به آن است.

مرکز نوآوری ایران زمین عضو جدیدی از اکوسیستم استارتاپی کشور است

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۲/ ۵ دقیقه

مرکز نوآوری ایران زمین محصول همکاری بانک ایران زمین و شتابدهنده فناوری نوتاش در ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح‌های خلاق، ارزش‌آفرین و نوآورانه است.

بررسی مسائل حقوقی فین‌تک‌ها در رویداد فیناپ

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷/ ۲ دقیقه

گپ‌وگفت بیدبرگ با همکاری فیناپ با محوریت مسائل حقوقی فین‌تک‌ها چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فضای کار اشتراکی زاویه برگزار می‌شود.

کارگاه قوانین حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۹/ ۶ دقیقه

کارگاه قوانین حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

سازمان تأمین اجتماعی بیمارستان هوشمند راه‌اندازی می‌کند

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۸/ ۴ دقیقه

مدیرکل دفتر راهبردی سازمان تأمین اجتماعی از تعاملات این سازمان با شرکت‌ها و استارتاپ‌ها به منظور بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در حوزه‌های مربوط خبر داد و گفت: در این راستا ایجاد بیمارستان هوشمند و اجرای طرح "نسخه الکترونیک" در دستور کار است.