نوشته های مرتبط: وبینار طراحی تجربه کاربری

جاباما در مسیر افزایش اعتماد مردم به رزرو آنلاین اقامتگاه‌، از طریق تشویق به بازخورد

۱۴۰۲/۱۰/۹ - ۱۷:۳۶/ ۱۳ دقیقه

به نظر می‌رسد پلتفرم جاباما به عنوان کسب و کار استارتاپی برجسته حوزه گردشگری با تمرکز ویژه بر موضوع تجربه با نظرات مسافران و تشویق به بازخورد کاربران، به دنبال افزایش اعتماد مردم در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه است.

کارگاه آموزشی طراحی رابط کاربری (UI)

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی رابط کاربری (UI) توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی طراحی تجربه کاربری (UX)

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی تجربه کاربری (UX) توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۸ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

کنفرانس تجربه کاربری یوزر ایکس ۲۰۱۸

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۳/ ۴ دقیقه

کنفرانس تجربه کاربری UserX2018 توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در محل سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

تعامل، راز جذب کاربر

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۴/ ۵ دقیقه

یکی از راه‌های جذب کاربر، رعایت UX است. یکی از بخش‌های مهم UX طراحی تعاملی است که نقش به‌سزایی در کیفیت وبسایت شما دارد. در این مقاله به بررسی طراحی تعاملی می‌پردازیم.

کاربران را مجذوب وب‌سایت خود کنید

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۹/ ۵ دقیقه

لازمه‌ فراری ندادن کاربر و یا خریدار محصول شما، ایجاد تجربه‌ای شیرین و خوشایند است که تنها در صورت حضور طراح سایت خبره اتفاق می‌افتد. در این مقاله قصد داریم شما را با UI  و UX تا حدودی آشنا کنیم.

کارگاه آموزشی تجربه کاربری

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تجربه کاربری (ux) توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۷ اسفند از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در پردیس فنی دانشگاه تهران با ارائه مهندس علیرضا نیکوکار، مدیر تجربه کاربری چارگون برگزار می‌شود.